Goedeavond,
Ik kan op mijn account mijn bundel niet verhogen nu zou ik dat binnenkort willen doen?
Hoe moet ik dat doen?
Vriendelijke groet,
Tamara
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @TamaraVanDerFlu
Ik ga er even van uit dat je graag je data bundel wil verhogen. Je kan altijd je abonnement verhogen, ook als je contract nog loopt. Daarvoor hoef je niet te wachten tot je abonnement is afgelopen.
Je kunt op elk moment gratis je abonnement verhogen. Je abonnement kun je na één maand gratis verlagen binnen je eigen abonnementsgroep. Wil je je abonnement veranderen naar een ander, goedkoper abonnement? Bijvoorbeeld van Vodafone Red naar Vodafone Start? Dan kost dat eenmalig €25. Hulp nodig bij het wijzigen van je abonnement? Bel dan met Vodafone op 0800-22 66 789.
Wil je niet voor altijd willen verhogen dan bestaat er een mogelijkheid, die D-2010 aangeeft, om een BloX aan te schaffen. Die is voor een bepaalde tijd en kan je ook weer verlengen als je wil. Het is maar net wat je zelf graag wil 🙂
Voor zakelijke abonnement vragen moet je contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Dit is een community voor particulieren gebruikers.
Je bundel verhogen kan niet, tenzij je een ander abonnement wilt, maar dat kan pas als je kan verlengen. Vodafone biedt wel aanvullende bundels in de vorm van Blox. Zie volgende website:
https://www.vodafone.nl/abonnement/blox
Hoi @TamaraVanDerFlu
Ik ga er even van uit dat je graag je data bundel wil verhogen. Je kan altijd je abonnement verhogen, ook als je contract nog loopt. Daarvoor hoef je niet te wachten tot je abonnement is afgelopen.
Je kunt op elk moment gratis je abonnement verhogen. Je abonnement kun je na één maand gratis verlagen binnen je eigen abonnementsgroep. Wil je je abonnement veranderen naar een ander, goedkoper abonnement? Bijvoorbeeld van Vodafone Red naar Vodafone Start? Dan kost dat eenmalig €25. Hulp nodig bij het wijzigen van je abonnement? Bel dan met Vodafone op 0800-22 66 789.
Wil je niet voor altijd willen verhogen dan bestaat er een mogelijkheid, die D-2010 aangeeft, om een BloX aan te schaffen. Die is voor een bepaalde tijd en kan je ook weer verlengen als je wil. Het is maar net wat je zelf graag wil 🙂
Dank je wel maar ik kan dus in mijn abonnement geen blox aanschaffen, kan dat zo zijn omdat mij abonnement zakelijk is?
Voor zakelijke abonnement vragen moet je contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Dit is een community voor particulieren gebruikers.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.