Supergirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn blokkade opheffen

Goedemiddag, 

Ik heb een blokkade op mijn nummer omdat mijn rekening te hoog is. Hoe kan ik dat laten deblokkeren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Supergirl en @Energieboy 


Even een vraag. Heb je een blokkade omdat er te veel kosten buiten de bundel zijn gemaakt of heb je nog openstaande facturen? 
Het kan namelijk zijn dat je door ons uit voorzorg bent geblokkeerd. Zodra dit gebeurt, ontvang je van ons een sms en mijn collega’s proberen je te bellen. Als het goed is,staat in de sms het nummer wat je mag bellen. Indien het over openstaande facturen gaat, dan heeft @Energieboy gelijk.
Ik hoor graag van je.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Supergirl 
Welkom op de Community van Vodafone

De blokkade wordt pas verwijderd zodra alle facturen voldaan zijn. Voor meer informatie over het betalen van je rekening kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#zo-kun-je-betalen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Supergirl en @Energieboy 


Even een vraag. Heb je een blokkade omdat er te veel kosten buiten de bundel zijn gemaakt of heb je nog openstaande facturen? 
Het kan namelijk zijn dat je door ons uit voorzorg bent geblokkeerd. Zodra dit gebeurt, ontvang je van ons een sms en mijn collega’s proberen je te bellen. Als het goed is,staat in de sms het nummer wat je mag bellen. Indien het over openstaande facturen gaat, dan heeft @Energieboy gelijk.
Ik hoor graag van je.

 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Supergirl?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een reactie van je @Supergirl! Anders sluiten we dit topic. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic