Andrevdveen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn BKR-registratie verwijderen?

Ik heb een mail gestuurd of een bkr registratie evt verwijderd kan worden, we willen graag een hypotheek afsluiten en door de codering gaat dat nu niet, er is idd een keer een betalings achterstand geweest door wissel van bank en dat is binnen een maand opgelost, ik heb Vodafone gemaild maar tot nu geen enkele reactie gehad en of we dit evt kunnen oplossen, hoe nu verder ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3094Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @Andrevdveen, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je graag wilt weten of de BKR registratie verwijderd kan worden als je op het punt staat om een hypotheek af te sluiten en dit nu niet mogelijk is. Er is dan waarschijnlijk sprake van een 'negatieve registratie' met codering H, aangezien je aangeeft dat de betalingsachterstand direct is ingelopen nadat je hier achter bent gekomen.  

Om een negatieve registratie aan te laten passen kan een aanvraag enkel via e-mail worden ingediend. Je mag in dit geval een e-mail sturen naar bkr@vodafone.nl. Vermeld in de e-mail het volgende: 

  • Klantnummer
  • Reden ontstaan achterstand
  • Reden verwijderen negatieve registratie
  • Bewijs (kopie) afwijzing kredietverstrekker

Bekijk in context

3 Reacties 3
Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Hoi en welkom! 
hier is een topic met hetzelfde verhaal, kan je daar iets mee? 
https://community.vodafone.nl/t5/Archief/BKR-notering-hoe-snel-voor-deze-weg-is-na-betaling/td-p/171... 

Andrevdveen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Dat had ik idd ook gelezen maar daar kom ik ook niet verder mee, heb 2 weken geleden al mail gestuurd en heb geen reactie gehad en check zelf regelmatig de bkr site maar de codering staat er nog, zou al fijn zijn als er een reactie kwam of het überhaupt kan 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3094Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @Andrevdveen, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je graag wilt weten of de BKR registratie verwijderd kan worden als je op het punt staat om een hypotheek af te sluiten en dit nu niet mogelijk is. Er is dan waarschijnlijk sprake van een 'negatieve registratie' met codering H, aangezien je aangeeft dat de betalingsachterstand direct is ingelopen nadat je hier achter bent gekomen.  

Om een negatieve registratie aan te laten passen kan een aanvraag enkel via e-mail worden ingediend. Je mag in dit geval een e-mail sturen naar bkr@vodafone.nl. Vermeld in de e-mail het volgende: 

  • Klantnummer
  • Reden ontstaan achterstand
  • Reden verwijderen negatieve registratie
  • Bewijs (kopie) afwijzing kredietverstrekker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic