YannickGD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik kosten buiten mijn bundel gemaakt hebben?

Op de mijn vodafone app staat dat ik 13 euro buiten mijn bundel zit vanwege bellen naar het buitenland.
Ik heb gister rond de 20 minuten staan bellen met iemand uit Engeland. In mijn abonnement staat dat ik overal in de EU mag bellen en dat het dan van mijn normale tegoed afgaat. Ook heb ik laatst gegoogled en het Verenigd Koninkrijk wordt door vodafone gezien als onderdeel van de EU landen. Hoe wordt dit opgelost? Bij voorbaat dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment valt Engeland nog onder de Eu. Dit betekent dan ook dat je het abonnement mag gebruiken daar zoals je hier in Nederland doet.
Bellen vanuit Nederland naar Engeland valt hier dan ook niet onder.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi YannickGD ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welk abonnement heb je?
Heb je een RED abonnement dan heb je 100 belminuten naar de EU.

Mocht je dit abonnement hebben dan zou je via My Vodafone chat contact kunnen opnemen met de klantenservice. Die kunnen inzien waarom deze kosten bij je abonnement staat.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, alvast bedankt.
Anonymous
Niet van toepassing
Let erop dat roaming in 2017 afgeschaft is. Roaming betekent dat je het abonnement mag gebruiken in de EU zoals je in Nederland ook doet.
Bellen en sms'en vanuit Nederland valt hier niet onder!
Alleen onze nieuwste Red abonnementen hebben dit erin zitten voor een aantal minuten (100). Alle overige particuliere abonnementen hebben dit niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment valt Engeland nog onder de Eu. Dit betekent dan ook dat je het abonnement mag gebruiken daar zoals je hier in Nederland doet.
Bellen vanuit Nederland naar Engeland valt hier dan ook niet onder.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
YannickGD is het inmiddels verholpen?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic