Biggy28

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik gebruik blijven maken van de Ziggo wifispots

Hallo,ik ben net over van Ziggo mobiel nu dus hier bij Vodafone door de fusie. Omdat ziggo mobiel opgehouden is te bestaan.Ik heb internet en tv en vast bellen van Ziggo. Nu rest mij de vraag hoe het nu verder moet met de WiFi spots van Ziggo. Het lijkt wel of ik daar nu niet meer zo als vroeger gebruik meer van kan maken. Moet ik om dat als nog te kunnenn doen hier bij Vodafone iets speciaals doen om dit te configureren zodat ik er wel weer gebruik van kan maken,zoals ik gewend ben?. Alvast bedankt voor uw antwoord.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey Biggy28,

Je kunt nog steeds gebruik maken van de Ziggo WifiSpots (dit omdat je Ziggo thuis hebt)! Je vindt hier meer informatie over hoe je gebruik kunt maken van de WifiSpots en hoe je het certificaat installeert.

Als je de stappen volgt zou het zo moeten werken :). Duur van de installatie is ongeveer +/- 10 minuten.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey Biggy28,

Je kunt nog steeds gebruik maken van de Ziggo WifiSpots (dit omdat je Ziggo thuis hebt)! Je vindt hier meer informatie over hoe je gebruik kunt maken van de WifiSpots en hoe je het certificaat installeert.

Als je de stappen volgt zou het zo moeten werken :). Duur van de installatie is ongeveer +/- 10 minuten.

Vriendelijke groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic