.J

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik een nieuwe telefoon bestellen met een recent afgesloten sim-only abonnement?

Beste Vodafone,

 

Al een paar jaar klant van Vodafone en heb nu een probleem dat mijn telefoon defect is!

Ik heb in augustus(waarschijnlijk veel te vroeg) mijn sim only abonnement verlengt en die gaat pas 13 november in zonder telefoon. Helaas is de telefoon stuk gegaan en heb ik een nieuwe nodig.

Nu, nadat ik contact heb gehad met jullie collega’s van bestellingen/klantenservice is het niet mogelijk om contract aan te passen en om te zetten naar één met telefoon!! Ik vind dit echt niet gepast voor een goede klant van jullie en ik ben dan ook enorm teleurgesteld.

Wij hebben de volgende diensten van jullie:

  • 2x abonnement van Hollands Nieuwe
  • 2x abonnement van Vodafone
  • En uitgebreid Ziggo abonnement.

 

Ik hoop dan ook op een coulance anders ga ik er echt over nadenken om geen diensten meer te nemen van vodafone/hollandsnieuwe en ziggo!!

 

Ik hoop dat via community wel iets geforceerd kan worden. 

Mvg 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @.J,

Sowieso is het vervelend dat je toestel onverwachts defect is! En helemaal in deze situatie, dat begrijp ik volledig. 

 

Het is helaas niet mogelijk om je huidige abonnement te annuleren of aan te passen, dat lukt ook via deze weg niet. We hebben wel de optie Vodafone Next, maar dat kan pas 2 maanden na de ingangsdatum van een Sim-only abonnement. Je kunt daarmee overstappen naar een abonnement met toestel. Dat biedt dus nu niet direct een oplossing. Je geeft nog wel aan dat je een tweede abonnement hebt bij Vodafone. Wellicht is het wel mogelijk om met dat abonnement gebruik te maken van Vodafone Next. 

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @.J,

Sowieso is het vervelend dat je toestel onverwachts defect is! En helemaal in deze situatie, dat begrijp ik volledig. 

 

Het is helaas niet mogelijk om je huidige abonnement te annuleren of aan te passen, dat lukt ook via deze weg niet. We hebben wel de optie Vodafone Next, maar dat kan pas 2 maanden na de ingangsdatum van een Sim-only abonnement. Je kunt daarmee overstappen naar een abonnement met toestel. Dat biedt dus nu niet direct een oplossing. Je geeft nog wel aan dat je een tweede abonnement hebt bij Vodafone. Wellicht is het wel mogelijk om met dat abonnement gebruik te maken van Vodafone Next. 

 

 

.J
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net contact gehad met Vodafone Next. Abonnement open gebroken en nieuw toestel besteld. 

Als het goed is wordt ie vrijdag geleverd.

Bedankt voor de tips

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic