Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Beste Vodafone,
Al een paar jaar klant van Vodafone en heb nu een probleem dat mijn telefoon defect is!
Ik heb in augustus(waarschijnlijk veel te vroeg) mijn sim only abonnement verlengt en die gaat pas 13 november in zonder telefoon. Helaas is de telefoon stuk gegaan en heb ik een nieuwe nodig.
Nu, nadat ik contact heb gehad met jullie collega’s van bestellingen/klantenservice is het niet mogelijk om contract aan te passen en om te zetten naar één met telefoon!! Ik vind dit echt niet gepast voor een goede klant van jullie en ik ben dan ook enorm teleurgesteld.
Wij hebben de volgende diensten van jullie:
Ik hoop dan ook op een coulance anders ga ik er echt over nadenken om geen diensten meer te nemen van vodafone/hollandsnieuwe en ziggo!!
Ik hoop dat via community wel iets geforceerd kan worden.
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @.J,
Sowieso is het vervelend dat je toestel onverwachts defect is! En helemaal in deze situatie, dat begrijp ik volledig.
Het is helaas niet mogelijk om je huidige abonnement te annuleren of aan te passen, dat lukt ook via deze weg niet. We hebben wel de optie Vodafone Next, maar dat kan pas 2 maanden na de ingangsdatum van een Sim-only abonnement. Je kunt daarmee overstappen naar een abonnement met toestel. Dat biedt dus nu niet direct een oplossing. Je geeft nog wel aan dat je een tweede abonnement hebt bij Vodafone. Wellicht is het wel mogelijk om met dat abonnement gebruik te maken van Vodafone Next.
Hi @.J,
Sowieso is het vervelend dat je toestel onverwachts defect is! En helemaal in deze situatie, dat begrijp ik volledig.
Het is helaas niet mogelijk om je huidige abonnement te annuleren of aan te passen, dat lukt ook via deze weg niet. We hebben wel de optie Vodafone Next, maar dat kan pas 2 maanden na de ingangsdatum van een Sim-only abonnement. Je kunt daarmee overstappen naar een abonnement met toestel. Dat biedt dus nu niet direct een oplossing. Je geeft nog wel aan dat je een tweede abonnement hebt bij Vodafone. Wellicht is het wel mogelijk om met dat abonnement gebruik te maken van Vodafone Next.
Net contact gehad met Vodafone Next. Abonnement open gebroken en nieuw toestel besteld.
Als het goed is wordt ie vrijdag geleverd.
Bedankt voor de tips
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...