j2015

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik een medewerker van de klantenserivice aan de telefoon krijgen

Als ik een van beide service nummers (1201 of 0900-0940) bel wordt mij gemeld dat ik nit de contact persoon voor dit nummer (ik neem aan mijn telefoonnummer) ben en dat ik daardoor niet verder geholpen kan worden, ik krijg dan een keuze menu met voor mij irrelevante opties.
Graag hoor ik hoe ik wel iemand aan de telefoon kan krijgen

Vast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo j2015, bel je met een Vodafone nummer naar onze klantenservice? Probeer het nummer 0654500100 eens in te voeren. Succes!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo j2015, bel je met een Vodafone nummer naar onze klantenservice? Probeer het nummer 0654500100 eens in te voeren. Succes!
wijnjewoude01

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
een medewerker van de klantenservice krijg je niet te spreken heb vandaag al 2 keer 30min in de wacht gestaan. Ze hebben vast veel klanten met klachten want o wat is het daar een zootje bij Vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Hey wijnjewoude01

Het is momenteel inderdaad vrij druk maar dat ligt er ook aan bij welke afdeling je moet zijn.
Echter zijn dit gelukkig niet alleen klachten 😉
Je kunt het denk ik dan beter op een ander tijdstip proberen. Wat je ook kunt doen is contact zoeken via de chat of facebook.
wijnjewoude01

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waar is die chat te vinden
ik zie het nergens

Wat een waardeloze tering bende

Volgens mij zijn het allemaal klachten want het internet staat boordevol klachten over vodafon
wijnjewoude01

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Facebook heb ik ook al geprobeerd

ik probeer het op alle manieren en wil het graag heel NL laten weten en behoede voor Vodafone!
wijnjewoude01

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg je eerst een standaard afscheep antwoord en als het iets moeilijker word dan hoor je niks meer nou bedankt Steven!!!
wijnjewoude01

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Einelijk chat gevonden staat er dit

Chat

Het is erg druk. Op dit moment is er niemand vrij om met je te chatten.
Anonymous
Niet van toepassing
wijnjewoude01

Ik zie dat je de chat al gevonden hebt. Dit gaat inderdaad via de website. sorry dat ik niet meteen reageer maar wad heel even bezig om op een ander topic te reageren.
Als daar staat dat de chat vrij druk is dan dien je het dadelijk nog eens te proberen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic