G Symor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik een foutieve bestelling annuleren?

Beste Allen,

 

Ik ben al enkele weken bezig om een abonnement op te zeggen en het blijkt maar niet te lukken. Ik heb namelijk maar 1 extra nummer nodig en niet twee. Door een misverstand van een Vodafone medewerker heb ik nu 3 abonnementen waarvan ik een probeer op  te zeggen. Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Maar er komt maar geen oplossing voor. Dit terwijl ik binnen het opzeggingstermijn heb gehandeld. 

Wie heeft hierover een tip? Of Hoe is dit op te lossen????

Twitter en de consumentenbond lijken mij namelijk op dit moment nog geen optie om dit op te lossen

 

4 Reacties 4
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 58Posts
  • 6Oplossingen
  • 9Likes

Dag @G Symor en welkom op de Vodafone Community! Als het opzeggen niet al te best verloopt, snap ik dat je de vraag hier nog met ons deelt. We kijken graag met je mee.

Ik zie inderdaad 3 abonnementen. Nu is het zo dat ze ieder een contract hebben lopen en dat de 14 dagen bedenktijd al verlopen is. Ik kan dit niet opzeggen/annuleren. 
Wel heb ik een rechtsreeks telefoonnummer voor je, namelijk: 0800 0560. Zij moeten hier verder in kunnen handelen. 

G Symor
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat heb ik ook al geprobeerd. Ik ben er al 3 weken mee bezig. Samen met uren aan de chat en aan de telefoon. 

Dus ben eerlijk gezegd een beetje ten einde raad. Dit omdat ik geen conflict oplosser ben. 

Zal ik anders de opgeslagen chats met je delen?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 58Posts
  • 6Oplossingen
  • 9Likes

@G Symor Het delen is in dit geval niet nodig, puur omdat er waarschijnlijk privé informatie in vermeld staat en dit vooralsnog een openbaar kanaal is. Kan ik je in je profiel vermelden welke 06-nummers correct zijn en welke weg moet? 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 24Posts
  • 10Oplossingen
  • 2Likes

Hi @G Symor en in de tussentijd zijn we enkele weken verder?

Is het ondertussen gelukt? Zo niet, wil je dan de informatie onder je Community profiel zoals @Ryan eerder aangaf?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic