priy121

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de ziggo extra’s activeren bij een nieuw abbonemnt?

Hallo,

sinds deze week is mijn nieuwe abbonement bij Vodafone ingegaan. Nu vroeg ik mij af hoe ik bijbehorende ziggo extra’s kan activeren.
en dan met name de optie voor een extra pakket
5 Reacties 5
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Als alle gegevens bij Ziggo en Vodafone overeenkomen krijg je vanzelf bericht van Ziggo dat je het extra pakket kan gaan kiezen.
Soms is dat al binnen enkele dagen zover. Bij mij duurde het, om duistere redenen, een paar weken voordat het rond was.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi priy121,

Als je aan alle voorwaarden voldoet worden de extra's vanzelf binnen enkele dagen aan je abonnement toegevoegd. Je kunt wel al zelf checken of je gegevens zowel bij Ziggo als bij Vodafone exact hetzelfde in onze systemen geregistreerd staan. Log daarvoor in op My Vodafone en Mijn Ziggo en controleer of de adresgegevens overeenkomen. Bekijk op deze pagina meer informatie over de voorwaarden: https://directsales.vodafone.nl/gratis-extras?cmpid=100136.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien hiervoor een speciaal topic (https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Combineer-Vodafone-met-Ziggo-en-krijg-non-stop-gratis-e...) bestaat zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic