Sascha aalderin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

• Zou graag mijn factuur datum willen veranderen naar einde van de maand betalen 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dag @Sascha aalderin en welkom bij de Vodafone Community! Als een latere datum je toch beter uitkomt, kijken wij graag mee om dit voor jou te regelen.
Ik wilde kijken in het systeem, alleen zie ik al een aanvraag om het naar een later moment te verplaatsen. Dit moet met de volgende factuur ronde meegenomen worden. Houd er wel rekening mee dat het eenmalig kan voorkomen dat de nieuwe factuur nog de oude datum vermeld. Dit heeft te maken met de aanmaakdatum van de factuur en de datum dat het gewijzigd is. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dag @Sascha aalderin en welkom bij de Vodafone Community! Als een latere datum je toch beter uitkomt, kijken wij graag mee om dit voor jou te regelen.
Ik wilde kijken in het systeem, alleen zie ik al een aanvraag om het naar een later moment te verplaatsen. Dit moet met de volgende factuur ronde meegenomen worden. Houd er wel rekening mee dat het eenmalig kan voorkomen dat de nieuwe factuur nog de oude datum vermeld. Dit heeft te maken met de aanmaakdatum van de factuur en de datum dat het gewijzigd is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic