RianneS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Hoi,

 

Ik wil de datum van de incasso van mijn abbonnement veranderen naar de 25e van de maand. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 10Oplossingen
  • 16Likes

Hoi @RianneS en welkom op de Community! Gelieve een andere datum die beter uitkomt? We kijken graag mee wat daarin mogelijk is 🙂

De 25e zelf is geen optie. Ik heb daarom de optie die het dichtstbij in de buurt komt. Je nieuwe incassodatum wordt de 27e van de maand. Houd er rekening mee dat de aankomende factuur nog eenmalig volgens het oude patroon kan verlopen. Alle facturen in de toekomst zullen de 27e als datum aanhouden. Bij deze is dat aagepast!

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 153Posts
  • 10Oplossingen
  • 47Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze dit meteen regelen voor je. Je kunt dat HIER invullen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 10Oplossingen
  • 16Likes

Hoi @RianneS en welkom op de Community! Gelieve een andere datum die beter uitkomt? We kijken graag mee wat daarin mogelijk is 🙂

De 25e zelf is geen optie. Ik heb daarom de optie die het dichtstbij in de buurt komt. Je nieuwe incassodatum wordt de 27e van de maand. Houd er rekening mee dat de aankomende factuur nog eenmalig volgens het oude patroon kan verlopen. Alle facturen in de toekomst zullen de 27e als datum aanhouden. Bij deze is dat aagepast!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic