Bart Z

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik automatische incasso instellen ?

Ik heb sinds kort het abonnement van mijn ex werkgever in prive overgenomen. 
Inmiddels 2 facturen ontvangen. Beiden vermelden een bedrag van zo’n €4,75 voor eenmalige kosten. Ik begrijp dat dit de admin vergoeding is voor het feit dat er geen automatische incasso is ingeregeld.

 

ik heb nav de 1e factuur incasso ingeregeld. Ik kreeg dit bevestigd met een mail “…U heeft uw betaalvoorkeuren aangepast. Wij voeren deze veranderingen zo snel mogelijk door. Betalingen verlopen voortaan op de door u aangegeven wijze. …”.

Maar 2e factuur is nog steeds handmatig te betalen en heeft nog steeds de extra “eenmalige” kosten.

 

Wat moet ik doen om automatische incasso ingeregeld te krijgen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bart Z
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Gebeld met klantenservice. Na 30 minuten wachttijd te woord gestaan door servicedesk medewerker. Deze had 5 tot 10 minuten nodig om uit te zoeken en incasso in te regelen. Factuur/Incasso over september zal moeten uitwijzen of dat idd het geval is.

Ik heb er wel vertrouwen in nu.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Bart Z 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel erg vervelend dat je nu al twee keer zoveel hebt betaald om je rekening te mogen betalen. Begrijpelijk dat je daar niet op zit te wachten. Het kan zijn dat je net tussen twee facturen in zit en dat het daarom langs elkaar heen loopt. Om er zeker van te zijn dat het nu goed is geregeld kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Via de community kunnen ze ook mee kijken maar deze mensen zijn er maandag weer om te helpen. Als je wil wachten op iemand van Vodafone op de community, zorg dan dat je alle gegevens hebt ingevuld bij je privé instellingen (deze gegevens zijn alleen te zien door Vodafone Medewerkers). 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hallo @Bart Z, welkom op de Community! Is het inmiddels gelukt via de klantenservice? Of heb je nog ergens hulp bij nodig? Update in dat geval je profiel zoals @Energieboy opmerkt.

Bart Z
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Gebeld met klantenservice. Na 30 minuten wachttijd te woord gestaan door servicedesk medewerker. Deze had 5 tot 10 minuten nodig om uit te zoeken en incasso in te regelen. Factuur/Incasso over september zal moeten uitwijzen of dat idd het geval is.

Ik heb er wel vertrouwen in nu.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic