RobbinWeber

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone loskoppelen?

Beste,

Toen ik probeerde om op mijn Vodafone-account te komen voor mijn nummer (06-) kwam ik per ongeluk via het zakelijke account van mijn moeder (06-). Eigenlijk moet dit account weer losgekoppeld worden, en dan hoop ik daarna een account op mijn eigen nummer te kunnen verkrijgen, is dit mogelijk? En zo ja, wat moet ik hiervoor doen?  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 15Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hey @RobbinWeber, welkom op onze Community!

Wel zo fijn als je weer toegang hebt tot je Vodafone account. Ik kijk voor je wat hieraan te doen is. 🙂

Ik zie dat je nummer gekoppeld staat aan een Vodafone account waar al niet meer op is ingelogd sinds 1,5 jaar terug. Ik heb dit account voor je verwijderd zodat je opnieuw kan registreren via dit linkje. Succes!

PS: De nummers heb ik voor je weggehaald uit je bericht. Voor verdere vragen vul je de betreffende nummers in op je Community profiel.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 15Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hey @RobbinWeber, welkom op onze Community!

Wel zo fijn als je weer toegang hebt tot je Vodafone account. Ik kijk voor je wat hieraan te doen is. 🙂

Ik zie dat je nummer gekoppeld staat aan een Vodafone account waar al niet meer op is ingelogd sinds 1,5 jaar terug. Ik heb dit account voor je verwijderd zodat je opnieuw kan registreren via dit linkje. Succes!

PS: De nummers heb ik voor je weggehaald uit je bericht. Voor verdere vragen vul je de betreffende nummers in op je Community profiel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic