fam.brauwers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone loskoppelen van Mijn Ziggo?

Voor mijn mobiel netwerk gebruik ik mijn eigen e-mailadres:**@hotmail.nl. Die van mijn moeder (voor haar ziggo account) is: **@hotmail.nl. Haar gebruikersnaam is **. Graag wil ik weer dat deze twee accounts worden losgekoppeld. Ik heb deze accounts aan elkaar gekoppeld, maar niet geweten dat hierdoor maar één account wordt gebruikt als login account.

**Verwijderd door moderator**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @fam.brauwers, goedemorgen en welkom hier.

Ik help je graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat beide accounts nu vallen onder k.********@hotmail.com. Uit je bericht begrijp ik dat dit voorheen het account was waarvan je zelf gebruik maakt voor My Vodafone. Om die reden heb ik het Mijn Ziggo account van jouw moeder hiervan losgekoppeld. Zij kan nu een nieuw Mijn Ziggo account registeren met haar eigen e-mailadres via deze pagina. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @fam.brauwers, goedemorgen en welkom hier.

Ik help je graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat beide accounts nu vallen onder k.********@hotmail.com. Uit je bericht begrijp ik dat dit voorheen het account was waarvan je zelf gebruik maakt voor My Vodafone. Om die reden heb ik het Mijn Ziggo account van jouw moeder hiervan losgekoppeld. Zij kan nu een nieuw Mijn Ziggo account registeren met haar eigen e-mailadres via deze pagina. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic