Hi @Jaseyjay, welkom op de Community!
Een duidelijke wens. Ik heb direct de Mijn Ziggo koppeling ongedaan gemaakt. Jij kunt nu zelf vanuit je My Vodafone account je nieuwe Mijn Ziggo klantnummer toevoegen via onderstaande stappen:
Log in op My Vodafone (browser)
- Klik rechtsboven op je Accountnaam
- Klik op Mijn account aanpassen
- Klik op Account uitbreiden
- Klik op + Ziggo Toevoegen
- Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
- Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
- Nu is er een check:
- Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
- Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone
Je vader dient nu overigens zelf een eigen Mijn ziggo account aanmaken via deze pagina.
Mocht er nog iets zijn, laat het ons vooral weten!