Jaseyjay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone loskoppelen van Mijn Ziggo?

• Ik wil graag mijn vodafone loskoppelen van mijn ziggo. Hij staat namelijk op mijn vaders account en ik ben inmiddels verhuist en heb nu mijn eigen ziggo.
4 Reacties 4
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @Jaseyjay, welkom op de Community!

Een duidelijke wens. Ik heb direct de Mijn Ziggo koppeling ongedaan gemaakt. Jij kunt nu zelf vanuit je My Vodafone account je nieuwe Mijn Ziggo klantnummer toevoegen via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone (browser)

• Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone

Je vader dient nu overigens zelf een eigen Mijn ziggo account aanmaken via deze pagina.

Mocht er nog iets zijn, laat het ons vooral weten!

Jaseyjay
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

het is nog steeds niet losgekoppeld. Het gaat om de vodafone van telefoonnummer 0636487425 en ziggo adres Claude Debussystraat 67,

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Er bleef nog iets in hangen in het systeem waardoor Mijn Ziggo niet ontkoppeld was. Dit is nu wel het geval!

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 53Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Hi @Jaseyjay even voor de check - dubbel check; is het inmiddels gelukt met het registreren van je eigen Mijn Ziggo account? Kunnen wij jou via deze weg nog ergens bij helpen, laat het ons weten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic