Michiel-VL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone koppelen aan een ander Ziggo account?

Goedenavond. Ik heb in het verleden mijn Vodafone account (51****) gekoppeld aan mijn verkeerde Ziggo account (16****). Ik zou graag het Vodafone account gekoppeld hebben aan mijn andere Ziggo account (702****). Beide accounts mogen dan vallen onder e-mail ****

Zou dat mogelijk zijn? Dank en groet, Michiel van Leeuwen. 

**bericht aangepast door moderator**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 168Posts
  • 31Oplossingen
  • 47Likes

Goedemorgen @Michiel-VL 

Goed dat je ons hier via de Community benadert 🙂 Het is natuurlijk erg handig als je alle accounts goed aan elkaar hebt gekoppeld en zo 1 overzicht hebt.

Je Vodafone klantnummer + account hebt ik ontkoppeld van het andere Ziggo account. Je kan nu je gewenste Vodafone account koppelen aan je huidige Ziggo account + gebruikersnaam. Log hiervoor in via je Mijn Ziggo account, ga dan naar account - uitbreiden - Vodafone toevoegen en vul daar je Vodafone gegevens in.

Zou je in het vervolg prive informatie niet willen delen in het topic? Klantnummers / e-mailadressen e.d. mag en kun je delen via je profiel onder persoonlijke opmerkingen 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Michiel-VL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En met beide accounts bedoel ik de nieuw gekoppelde Vodafone en Ziggo accounts. Het andere Ziggo account heeft een ander e-mail adres. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 168Posts
  • 31Oplossingen
  • 47Likes

Goedemorgen @Michiel-VL 

Goed dat je ons hier via de Community benadert 🙂 Het is natuurlijk erg handig als je alle accounts goed aan elkaar hebt gekoppeld en zo 1 overzicht hebt.

Je Vodafone klantnummer + account hebt ik ontkoppeld van het andere Ziggo account. Je kan nu je gewenste Vodafone account koppelen aan je huidige Ziggo account + gebruikersnaam. Log hiervoor in via je Mijn Ziggo account, ga dan naar account - uitbreiden - Vodafone toevoegen en vul daar je Vodafone gegevens in.

Zou je in het vervolg prive informatie niet willen delen in het topic? Klantnummers / e-mailadressen e.d. mag en kun je delen via je profiel onder persoonlijke opmerkingen 🙂 

Michiel-VL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Jamyla,

dank voor je reactie en oplossing. Ik twijfelde al enorm om de gegevens te delen, maar kon niet bedenken hoe ik anders de gevraagde gegevens zou kunnen overbrengen. Dank voor het anonimiseren van het bericht, ik zal ze ik het vervolg weglaten. 
Groeten, Michiel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic