moizy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan het dat ik op Vodafone friends & family duurder uit ben?

Hoe kan het dat ik op Vodafone friends & family duurder uit ben voor de HTC ONE dan dat ik deze met hetzelfde abonnement via internet bestel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat een andere site vraagt voor hun toestellen icm een abonnement kunnen wij helaas niet bepalen. Zoals ik aangaf kopen zij hun toestellen groots in en kunnen deze met iedere provider verkopen, hierdoor kunnen ze ook andere marges instellen.

Vergelijk Friends en Family met de abonnementen die op de Vodafone site staan dan zul je zien dat je dan wel voordeliger uit bent. Maar het staat je vrij om je toestel bij een andere winkel aan te schaffen als het daar voordeliger is 😉

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
moizy schreef:
Hoe kan het dat ik op Vodafone friends & family duurder uit ben voor de HTC ONE dan dat ik deze met hetzelfde abonnement via internet bestel?
Hi Moizy,

Internet is een breed begrip.. Bedoel je dan dat hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement op onze website goedkoper is? Of bedoel je misschien een andere website?
moizy
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hetzelfde toestel, hetzelfde abonnement alleen lagere maandlasten bij een andere website. Ik dacht dat friends en familie altijd goedkoper was.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Moizy,

Friends & Family is goedkoper dan de aanbiedingen op onze eigen website. Andere websites kunnen zelf bepalen wat ze voor het toestel vragen en welk abonnement ze daarbij verkopen. Zij kopen namelijk zelf de toestellen in en verkopen daarbij van meerdere providers een abonnement, hierdoor zijn de prijzen dus vaker anders.
moizy
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar als het om hetzelfde abonnement gaat met hetzelfde toestel, het lijkt mij dat dus de aanbiedingen voor Friends en family minder zijn geworden.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat een andere site vraagt voor hun toestellen icm een abonnement kunnen wij helaas niet bepalen. Zoals ik aangaf kopen zij hun toestellen groots in en kunnen deze met iedere provider verkopen, hierdoor kunnen ze ook andere marges instellen.

Vergelijk Friends en Family met de abonnementen die op de Vodafone site staan dan zul je zien dat je dan wel voordeliger uit bent. Maar het staat je vrij om je toestel bij een andere winkel aan te schaffen als het daar voordeliger is 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic