Hallo,
Ik heb mijn abonnement verlengd met een van een iPhone 55 abonnement naar een red super abonnement met een iPhone 5S. Ik heb dit gedaan op 25/10 in de nacht. Uiteraard ging mijn abonnement direct in en dat is ook te zien op de site. Als ik nu bij mijn data limiet kijk staat er dat ik nog 925mb van de 925mb over heb. Daar gaat iets sowieso al niet goed want ik hoor 4gb te hebben en met mijn oude iPhone 3GS die inmiddels zo naar de fillestijnen is kan niet eens meer op internet dus ik kan ook niets gebruikt hebben. Ik vraag me nu dus af hoe dit kan?
Tweede is dat ik tot op heden nog geen e-mail bevestiging heb gehad van mijn bestelling. Ik heb inmiddels wel al contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat mijn bestelling er wel in staat maar dat de e-mail vertraging heeft. Vertraging oké maar ruim een dag vertraging lijkt mij niet helemaal te kloppen en ik zou het fijn vinden als ik mijn bestelling kan volgen. Hier op aanhakend is het misschien een idee dat het mogelijk wordt voor klanten die verlengen via My Vodafone hun bestelstatus te kunnen inzien. Ik denk dat, dat een hoop telefoontjes scheelt.
Alvast bedankt!