Roland Geurts

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan het dat als ik mijn abonnement verleng via ziggo dat ik goedkoper uit ben ?

hoe kan het dat als ik mijn abonnement red super in dit geval verleng met 1 jaar dat ik 2€ per maand goedkoper uit ben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat dit een actie is geweest Roland Geurts Mocht je er nog gebruik van kunnen maken, dan raad ik aan om het af te sluiten via Ziggo.
Ik ben zelf via hun website gaan kijken betreft de abonnementen en ik zie dat er nu 31,00 Euro staat voor 2 jaar.


Op dit moment is voor het Red Super abonnement 31,00 Euro per maand voor 2 jaar en 32,00 Euro per maand voor 1 jaar (met de 5 Euro korting vanuit ZIggo)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Roland Geurts
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarschijnlijk omdat je een Ziggo abonnement hebt en voldoet aan de voorwaarden zodat je dan 5,- euro per maand korting krijgt. Die kreeg je waarschijnlijk eerst niet omdat deze actie er toch nog niet was, maar nu wel. Mocht je je contract kunnen verlengen, dan zou ik dat gelijk doen. Is toch weer een paar euro minder in de maand 🙂

Kijk voor deze actie op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Roland Geurts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik krijg bij ziggo red super voor 30€ terwijl het bij vodafone zelf voor 32€ op de site staat en bij beiden is die 5€ er al af dus hoe kan dit?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ziggo zelf heeft geen abonnementen meer, dus dat klinkt een beetje vreemd.
Er is maar 1 pagina met Vodafone abonnementen en dat is op de Vodafone site.

Op dit moment op de site voor 31,- euro incl. 40GB aan data (Sim-Only)
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red5-red-super/2-jaar/true/
Roland Geurts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan je helaas geen foto doorsturen maar het staat er echt heb het wel uitgeprint met datum erbij
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Roland Geurts wrote:
Ik kan je helaas geen foto doorsturen maar het staat er echt heb het wel uitgeprint met datum erbij


Ja kan toch hier gewoon een foto versturen?
Zie onderstaande tekening waar je de foto kan uploaden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat dit een actie is geweest Roland Geurts Mocht je er nog gebruik van kunnen maken, dan raad ik aan om het af te sluiten via Ziggo.
Ik ben zelf via hun website gaan kijken betreft de abonnementen en ik zie dat er nu 31,00 Euro staat voor 2 jaar.


Op dit moment is voor het Red Super abonnement 31,00 Euro per maand voor 2 jaar en 32,00 Euro per maand voor 1 jaar (met de 5 Euro korting vanuit ZIggo)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic