Viverius

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoe is het om social media medewerker te zijn bij Vodafone?

Mijn S3 nog steeds niet binnen na bijna een maand. Inmiddels kan ik bevestigen dat beloftes van "binnenkort" en "rond het weekend" niet nagekomen worden. Hoe is dat nu voor een Vodafone Forummedewerker? Kunnen jullie wat doen?
Vind je het alleen maar vervelend? Hoe is het om hier regelmatig op aangesproken te worden? Word je dit verteld als je voor de functie geselecteerd wordt? Hoe is het nou om geconfronteerd te worden met tegenstrijdige berichten van verschillende collega's?
 
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie reacties! En hou vol he! Het is bijna weekend.
 
Groeten Lex
geef je nou sociaal wenselijke antwoorden op social media of eerlijke antwoorden?
 
1 Reactie 1
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Lex,

Het is erg leuk om werkzaam te zijn in het Webcare team. Een jong zeer enthousiast team dat 24 uur per dag 7 dagen per week klanten te woord staat.
Onlangs hebben we de 100.000ste tweet verstuurd. In de korte tijd dat het Webcare team bestaat een mijlpaal. Ook op andere social media platforms zijn we erg actief.

Natuurlijk hebben we ook beperkingen. Leveringsproblemen bijvoorbeeld. Wij controleren of de order juist is verwerkt en of er voldoende voorraad is. Omdat we met de levering van toestellen afhankelijk zijn van andere partijen is het riskant om beloftes te doen aan onze klanten. De verwachte leverdatum kan veranderen. Dit heeft tot gevolg dat er wel eens, achteraf gezien onjuiste informatie is doorgegeven. Excuses hiervoor.

Vriendelijke groeten,

EricM
Moderator

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic