JWFE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe bereik ik iemand die koppen met spijkers kan slaan?! Rot Vodafone!

Goedenmiddag,

Mijn vriendin heeft ten onrechte een abonnement van Vodafone ontvangen, na 6!!!! maand meerdere UREN bellen, mailen, vragen/verzoeken indienen, klacht indienen, bezoeken aan de plaatselijke Vodafone winkel en talloze toezeggingen dat het probleem in behandeling is zijn we nog geen nuttige stap verder!

Moeten we nou echt een advocaat in de hand nemen om van deze (door vodafone aangerichte) rotzooi af te komen? Wat een belabberd bedrijf. Het bericht naar Radar en een telecom geschillen commissie staan klaar voor verzending als we voor het eind van de week geen oplossing hebben met toezegging van restitutie voor alle gemaakte kosten.

De grootste grap? Vodafone verprutst de boel, wij kunnen er achteraan om het op te lossen! Wil Vodafone ook nog helpen in de kwestie? Eerst de rekening betalen anders doen ze geen zak!

Met hatelijke groet,
- JWFE
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JWFE , ik begrijp dat het geen fijne situatie is. Echter, zoals we je de vorige keer al hebben uitgelegd is het forum bedoeld voor en door gebruikers. Aangezien je je wederom niet aan de huisregels houdt kun je dit bericht al een laatste waarschuwing beschouwen. De volgende keer gaan we over tot blokkade van je account op het Forum. Lees de huisregels van het Forum!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic