Mabastege

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoe activeer ik mijn Prepaid card?

Goedemiddag,

Ik ben al jaren klant bij jullie, prima tevreden.

Waar ik een vraag over heb is,

Dat ik een tweede telefoon erbij heb, en deze met een prepaid kaart wil opwaarderen.

Ik had gelukkig nog een oude ongebruikte prepaid kaart van jullie en deze in de telefoon gestopt.

Via jullie site 20,- euro overgemaakt op het nw prepaid nummer.

Hij blijft geen service aangeven.

Het rare is wel dat ik wel 20 euro kon overmaken op dit prepaid telefoon nummer.

Als ik hem wil activeren via sms op dat prepaid nummer, komt er geen code binnen.

Moet ik een nieuwe prepaid halen, en hoe zit het dan met de 20,- euro die ik daar nog op heb geboekt.

Laat me eff weten wat te doen.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mabastege 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe lang heb je deze prepaid kaart in de kast ligeen? Als dit al een 6 maanden is, en je hebt er niets mee gedaan, dan is deze NIET meer geld en zal deze ook niet meer werken. Dit nummer is dus gewoon geblokkeerd en kan niet meer gebruikt worden.

Wat er nu met die 20,- euro gebeurd weet ik niet, daarvoor kan je het beste langs een Vodafone winkel gaan en vragen wat er aan de hand is en misschien zou je daar dan gelijk een nieuwe prepaid kaart kunnen aanschaffen en dat je daar dan die 20,- euro op kan laten zetten.

Als het naar een winkel gaan niet mogelijk is, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone om te vragen wat je nu het beste kan doen. Ik heb nog even de info opgevraagd over die 6 maanden gebruik van prepaid: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mabastege 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe lang heb je deze prepaid kaart in de kast ligeen? Als dit al een 6 maanden is, en je hebt er niets mee gedaan, dan is deze NIET meer geld en zal deze ook niet meer werken. Dit nummer is dus gewoon geblokkeerd en kan niet meer gebruikt worden.

Wat er nu met die 20,- euro gebeurd weet ik niet, daarvoor kan je het beste langs een Vodafone winkel gaan en vragen wat er aan de hand is en misschien zou je daar dan gelijk een nieuwe prepaid kaart kunnen aanschaffen en dat je daar dan die 20,- euro op kan laten zetten.

Als het naar een winkel gaan niet mogelijk is, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone om te vragen wat je nu het beste kan doen. Ik heb nog even de info opgevraagd over die 6 maanden gebruik van prepaid: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Mabastege
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Top Bedankt,

Ik ga wel even langs een vodafone winkel.

fijne weekend

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Is het gelukt, @Mabastege ? 🙂 

Mabastege
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hi Lycke,

Sorry dat ik nog geen reactie heb gegeven.

Zouden jullie anders een prepaid kaart kunnen op kunnen sturen.

Ik ben al de hele week ziek.

Ik heb ook een al een rekening bij jullie.

Klant : *****

Gerrie Hemminga

*Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator*

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Goedemorgen Gerrie. 

Ach, wat vervelend dat je ziek bent . Ik hoop dat je snel weer opknapt. 

Ik heb je klantnummer even uit je bericht verwijdert, hoor. Deze kan je beter niet openbaar met de hele wereld delen. Ik mag hem ook niet opslaan, hier, en kan met enkel dit nummer ook niets voor je aanvragen. 

Als je een nieuw prepaid kaartje wilt bestellen, kan je dat via deze link zelf doen. 

 

Als je het nieuwe kaartje binnen hebt, mag je mij altijd even een privéberichtje sturen met je oude en je nieuwe nummer, zodat ik voor je kan kijken wat ik kan doen . Ik durf niet te zeggen wat ik hierin kan regelen, hoor. Dus hou me nergens aan vast. 
 

Mabastege
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Lycke,

Mijn nieuwe prepaid kaart is via de post binnen gekomen.

Dus dat i snel binnen gekomen.

Zouden jullie mijn 20,- euro die ik heb gekocht via jullie site , en heb laten boeken op een verlopen prepaid kaart op mijn nieuwe prepaid kaart willen boeken.

Laat me even weten of dat lukt

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik weet niets meer van je dan je gebruikersnaam en je verhaal hier. Dus ik zou niet weten hoe en wat ;-). Stuur me anders even een priveberichtje met de gegevens van je oude en je nieuwe kaartje, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En misschien niet onbelangrijk, stuur ook info over die 20,- euro. Eventueel het prepaid tegoed nummer of een afschrift. Lycke zal natuurlijk ook moeten kunnen zien dat ook daadwerkelijk die 20,- euro is overgemaakt naar Vodafone. Mocht ze dit niet kunnen zien in het systeem dan heb je in ieder geval bewijs mee gezonden via een privé bericht aan Lycke.

Mabastege
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hi Lycke,

Vandaag naar de vodafone winkel Kinkerstraat ( Amsterdam) daar ben ik netjes geholpen door (Paul)

Die heeft de gezorgd dat mijn 20,- euro weer op mijn juiste prepaid kaart staat.

Opgelost.

Gr

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @Mabastege en fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic