Roonaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe activeer ik de voucher code voor mijn nieuwe Vodafone abonnement (icm met Ziggo)

Zojuist heb ik alles mbt mijn nieuwe abonnement ontvangen: telefoonnummer, eSim en contract. Inmiddels ook geïnstalleerd. Vanochtend heb ik 2 mails ontvangen dat ik de voucher nog niet gebruikt had voor de korting (bij Ziggo abonnement). Als ik op ‘shop’. Onderaan de mail klik kom ik bij de aanbiedingen/soorten abonnementen. Als ik dan kies voor het abonnement dat ik al heb gekozen dan lijkt het alsof ik dit opnieuw bestel. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! 
Concreet:  hoe gebruik ik de voucher code om de afgesproken korting te krijgen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9443Posts
  • 2996Oplossingen
  • 2099Likes

Hoi @Roonaa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het om een voucher code gaat die je nodig had om met korting Vodafone aan te vragen, dan ben je te laat. Want die code had ingevoerd moeten worden op het moment dat je Vodafone aan ging vragen en dan krijg je de korting.

Als het om een voucher code gaat die je nodig hebt om iets te bestellen bij Vodafone en/of Ziggo, dan zou je op de betreffende shop pagina gewoon die voucher moeten kunnen invullen en dan krijg je dat product met korting toegewezen. 

Als het om een voucher code gaat die zegt dat als je nu Vodafone klant bent je korting krijgt bij een Ziggo abonnement, dan is dit voor mensen die nog geen Ziggo hebben. Ik begrijp dat jij al Ziggo hebt en dan krijg je die korting dus niet. Verwacht dan ook dat het alleen gaat voor mensen die nog geen Ziggo hebben en daarvoor die korting krijgen om toch over te halen naar Ziggo te komen. (als je al Ziggo hebt dan krijg je natuurlijk vanzelf de korting van Vodafone en dubbel data en ook nog eens keuze bij Ziggo voor een Zender pakket en gratis Safe Online, maar dat krijg je al, als je ook al Ziggo klant bent en daar hoef je niets voor te doen, dat gaat vanzelf maar dan moeten wel je adres gegevens hetzelfde zijn bij Vodafone en Ziggo!!)

En als het om een hele andere voucher code gaat, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer en dan kan je beter wachten op iemand van Vodafone die met je mee kijkt wat je nu hebt ontvangen. Want dan is het volstrekt niet duidelijk om wat voor een voucher code het nu gaat en misschien weten ze het bij Vodafone wel? Als dat het geval is, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze bij Vodafone direct kijken wat er aan de hand is en je hier antwoord op geven. 


Het is dus maar de vraag wat voor code het is en wie weet staat het antwoord hier al boven en anders even afwachten op iemand van Vodafone 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9443Posts
  • 2996Oplossingen
  • 2099Likes

Hoi @Roonaa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het om een voucher code gaat die je nodig had om met korting Vodafone aan te vragen, dan ben je te laat. Want die code had ingevoerd moeten worden op het moment dat je Vodafone aan ging vragen en dan krijg je de korting.

Als het om een voucher code gaat die je nodig hebt om iets te bestellen bij Vodafone en/of Ziggo, dan zou je op de betreffende shop pagina gewoon die voucher moeten kunnen invullen en dan krijg je dat product met korting toegewezen. 

Als het om een voucher code gaat die zegt dat als je nu Vodafone klant bent je korting krijgt bij een Ziggo abonnement, dan is dit voor mensen die nog geen Ziggo hebben. Ik begrijp dat jij al Ziggo hebt en dan krijg je die korting dus niet. Verwacht dan ook dat het alleen gaat voor mensen die nog geen Ziggo hebben en daarvoor die korting krijgen om toch over te halen naar Ziggo te komen. (als je al Ziggo hebt dan krijg je natuurlijk vanzelf de korting van Vodafone en dubbel data en ook nog eens keuze bij Ziggo voor een Zender pakket en gratis Safe Online, maar dat krijg je al, als je ook al Ziggo klant bent en daar hoef je niets voor te doen, dat gaat vanzelf maar dan moeten wel je adres gegevens hetzelfde zijn bij Vodafone en Ziggo!!)

En als het om een hele andere voucher code gaat, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer en dan kan je beter wachten op iemand van Vodafone die met je mee kijkt wat je nu hebt ontvangen. Want dan is het volstrekt niet duidelijk om wat voor een voucher code het nu gaat en misschien weten ze het bij Vodafone wel? Als dat het geval is, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze bij Vodafone direct kijken wat er aan de hand is en je hier antwoord op geven. 


Het is dus maar de vraag wat voor code het is en wie weet staat het antwoord hier al boven en anders even afwachten op iemand van Vodafone 

Bekijk in context

Uitgelicht topic