roossoss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe Prepaid+ BelSMS uitzetten?

Ik had me aangemeld voor Prepaid+ BelSMS. Ik wil dit nu weer terugdraaien en deze blox uitzetten (ik kwam er namelijk achter dat die gratis smsjes/belminuten bij elke opwaardering alleen gelden voor naar vodafone nummers). Er staat alleen nergens hoe dat kan. Ik heb verder ook nog blox voor blackberry en in My Vodafone staat hier gewoon "uitzetten". Maar achter de blox Prepaid+ BelSMS staat alleen dat ik deze gebruik, niet dat ik deze uit kan zetten.
 
Ik wil weer terug naar wat had ik had (meerwaarderen sms, dus 50 gratis smsjes naar elk nummer bij opwaardering van 20 euro), alleen als ik MW SMS stuur naar 4000, blijf ik als antwoord krijgen dat het niet is gelukt.
Hoe kan ik dus eerst die blox voor Prepaid+ BelSMS uitzetten??
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi roossoss,

Het oude tariefplan kun je helaas niet terug krijgen. Dit is het actuele tariefplan en de oude tariefplannen zijn niet meer actief. Ik kan hier helaas niets aan veranderen. Kijk voor alle prepaid info even hier.

Humanrace56

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Komt me ook vreemd voor... waarom kan iets wat AANGEZET is, niet UITGEZET worden? 
 
met vr. gr. 
gaby74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem! Kwam er ook achter dat het alleen naar Vodafone is. Ook de belminuten zijn een stuk duurder! Je wordt gelokt met iets wat je ten eerste nooit op krijgt in 1 maand en vervolgens zijn de kosten een stuk duurder als meerwaarderen sms! Dit is niet klant vriendelijk!!! Als dit voortaan de gang van zaken is ten Vodafone en ze dus duurdere belminuten en sms'jes hebben en ze de klant in en jou laten staan. En zo een antwoord geven dan zoek ik wel een andere provider die wat klantvriendelijker is!!!
dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb ze wel door bij vodafone ze zijn druk bezig alle prepaid klanten weg te pesten door alles wat met prepaid te maken heeft zo ongusnstig mogelijk te maken....er is geen enkel voordeeltje meer te behalen en als je dan vraagt wat je kan doen ter compensatie beginnen ze meteen over de peperdure abonnnementen.....IK WIL GEEN ABONNEMENT!!! kan ik niet betalen daarom had ik prepaid (en mijn 3 gezinsleden ook_)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic