Bedankt voor het antwoorden maar ik moet een beetje duidelijker zijn.
Mijn dataverbruik op mijn telefoon ligt meestal aardig in de buurt van die van Vodafone.
Nu is dat dus 2,33 Gb (voor nov.) en bij Vodafone iets rond de 100Mb, een heel groot verschil dus wat ik nog nooit ervaren heb, en in een paar dagen 0,33 Gb erbij. Mogelijk dat je nu anders tegen deze zaak aankijkt. Dit zijn geen kleine meetveschillen maar reusachtige verschillen. Er zijn minimale apps op mijn telefoon en zeker geen spelletjes of iets dergelijks. Zijn er apps om dit beter in beeld te kunnen krijgen wat er zich afspeelt in je telefoon?
Mijn opmerking over Google was eigenlijk dat dit tijdens surfen op het internet gebeurde, dus tijdens zoeken naar een onderwerp ineens een controle kreeg wegens verhoogde activiteit vanuit mijn pc op het netwerk, dit gebeurde zelfs vaak, sinds ik nog enkel met Bing werk (en Edge), gebeurt dit niet meer. Ik heb nog niet in mijn vriendenkring / familiekring dit eerder gehoord.
Ik dacht laat ik deze onderwerpen maar eens vernoemen om commentaar van anderen te vernemen. Mogelijk wordten dingen dan duidelijker.
Ook wordt ik wel soms 4 tot 5 keer gebeld op 1 dag door die 070 spam nummers, in ieder geval wel 1x dagelijks. Vaak lees je dan dat dit de Staatsloterij is of iets dergelijks, dat kan ik niet geloven (dan zouden ze allang voor de rechter gedaagd worden) , ik denk eerder criminelen die net doen alsof het de Staatsloterij is of iets dergelijks.