mwithoos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het terugvinden van foto's op Samsung S3

Wie kan mij helpen?
Ik heb, of liever gezegd had, veel foto's in mijn galerij staan, maar op een of andere manier zijn deze opeens verdwenen. Hoe kan ik ze terugvinden of terugplaatsen? Ik weet zeker dat ik ze niet verwijderd heb, dus wrs is er ongemerkt iets gebeurd. Ik heb overigens geen SD kaart.
Dank alvast.
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @mwithoos

Probeer je toestel eens met het kabeltje te verbinden aan je computer. Ga dan via de verkenner naar het toestel, zie je daar de foto's terug in 1 van de mapjes?
mwithoos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, .. zelfs in de mapjes kan ik de foto's niet terug vinden.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mwithoos ,

Kun je even kijken of je via het programma recuva nog de foto's kunt terugvinden? Download deze hier.
Staat je toestel misschien op de veilige stand dit kun je linksonder zien bij je beeldscherm.

Anders kan het echt beteken dat je foto's verdwenen zijn.
mwithoos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert.
Dank voor je bericht, maar waar kan ik op mijn mobiel vinden of deze op de veilige stand staat? Graag wil ik dit weten om te kunnen checken en dan zal ik recuva proberen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mwithoos ,

Dit staat gewoon linksonder op je beeldscherm
Zo niet kun je het beste even het programma gebruiken of via daar nog enkele foto's te redden zijn of meerdere.

Klinkt misschien raar je hebt toch wel je toestel al eens opnieuw opgestart, wou deze voor alle zekerheid stellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic