yrrab74

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het nummer dat u heeft gebeld is geblokkeerd?

Sinds gisteren krijg ik bij al mijn contactpersonen die ik bel vanuit mijn adresboek de melding: “het nummer dat u heeft gebeld is geblokkeerd”. Ik heb contact gezocht met Vodafone. Paar stappen genomen, waaronder het handmatig zoeken van een netwerk. Bewust een andere netwerkprovider kiezen. Daarna weer Vodafone kiezen. En inderdaad, na deze actie kan ik bellen vanuit mijn adresboek. Echter, na een poosje is het weer niet mogelijk. Handeling nu 2 keer gedaan. Uiteraard ook de telefoon uitgezet en opnieuw opgestart niets helpt. Wanneer ik het nummer intoets kan ik wel bellen. Heel apart. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen om dit te verhelpen?

31 Reacties 31
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hebben jullie allemaal een iPhone? En welke software draaien jullie op dit moment? 

yrrab74
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb een iPhone 11 pro. Op het moment van melden van dit probleem draaide versie 13.2.3. Momenteel 13.3.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zover ik hier dus uithaal, speelt het alleen bij iPhone gebruikers. 
Ik ben bang dat dit aan de software update ligt van Apple. Maar ik ga voor de zekerheid hier ook intern achter aan. 
Kan iedereen mij een privébericht sturen met zijn of haar 06 nummer? Dan kan ik met deze voorbeelden naar mijn collega's gaan.

yrrab74
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Steven. Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar sinds vandaag is bij mij de melding weg. Ik kan nummers bellen vanuit mijn adresboek zonder de melding. Ik hoop dat dit zo blijft. Ik kom hier later nog een keer op terug. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb verder nog niks gedaan  @yrrab74 . Ik heb namelijk geen gegevens. Ik heb het hier wel al intern over gehad. Mocht het veranderen hoor ik het graag! 

yrrab74
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Voorlopig werkt alles nog naar behoren bij mij. Ik ben benieuwd hoe het bij de anderen is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Marco O @CTLW85 @remco44 @MatthijsT werkt het bij jullie ook weer of ervaren jullie nog steeds problemen.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

@remco44 @MatthijsT @CTLW85 @Marco O 

Wat is de status bij jullie? Is het probleem verholpen?

MatthijsT

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb er geen last meer van ?

remco44

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hier werkt alles ook weer. Ze hebben nadat de gedane aanpassingen niet hielpen mijn nummer volledig geblokkeerd voor alle inkomende en uitgaande gesprekken en daarna alle blokkades opgeheven. Toen deed-ie het weer! Heeft uiteindelijk wel bijna een week geduurd voordat ik weer kon bellen...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Super om te horen!
Dan wens ik iedereen een geweldig bellende 2020 ??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het weer werkt! Ik zal het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic