Beatski

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het nummer dat je hebt ingevuld moet een Vodafone nummer zijn.

bij aanmaken account van "my vodafone" krijg ik deze melding.. zowel op telefoon (app) als via pc..

via pc "Het nummer dat je hebt ingevuld moet een Vodafone nummer zijn."
via app "sorry er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw"


Betreft een https://directsales.vodafone.nl/anwb?cmpid=anwb-ds toestel met nummer, lijkt me toch dat het nummer van van vodafone is.. is er een nieuwe reeks uitgegeven die nog niet verwerkt is in de "my vodafone" server ?


4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Beatski,

Dat is vreemd!

Neem hierover even contact op met onze klantenservice. Dan kunnen ze proberen handmatig een account voor je aan te maken en de oorzaak te achterhalen.

We horen het graag van je!
Beatski
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok, ga wel in de wacht hangen dan maar.. ;)..

ter info; wellicht handig om in te stellen dat je dan ook geen "nieuw" wachtwoord toegezonden per sms krijgt als je er ook niet mee kan inloggen.
Beatski
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bellen hoeft niet voor wie deze melding ook krijgt.. wacht gewoon op de 1e sms met "je rekening staat klaar" daarna werkt het wel. Heeft dus wel degelijk te maken met nieuw nummer die nog niet actief is in de webomgeving.. (of het is/wordt bewust gedaan zodat mensen gaan bellen naar de betaalhelpdesk.. 😜 )
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Beatski,

Bedankt voor je terugkoppeling. Op dit moment zijn er wel nog voorbeelden nodig wanneer dit voorkomt. Het is daarom belangrijk dat andere gebruikers dit probleem bij de klantenservice blijven melden. Dit kan ook via Twitter of Facebook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic