inseparable

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het mobiele nummer is niet geschikt voor opwaarderen

ik kan het nummer niet opwaarderen maar kan nog wel gebeld worden whatap en code's ontvangen is het nummer dan nog wel terug tekrijgen ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi inseparable
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je je prepaid nummer hebt laten verlopen, omdat je te laat bent met opwaarderen en/of een belletje te doen en/of een sms te sturen, dan komt je nummer te vervallen.

Zodra deze is komen te vervallen dan kan je deze niet meer opwaarderen en is het gedaan. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Wil je zeker weten of het nummer nog bestaat, bel dan de klantenservice van Vodafone of start een chat. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en melden of deze nog actief is en of je misschien een ander Sim prepaid kaartje moet kopen.

Een nieuw prepaid kaartje kan je ook (gratis) aanvragen, zie hier: https://sim.vodafone.nl/prepaid

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat de klantenservice heeft laten weten.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi inseparable
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je je prepaid nummer hebt laten verlopen, omdat je te laat bent met opwaarderen en/of een belletje te doen en/of een sms te sturen, dan komt je nummer te vervallen.

Zodra deze is komen te vervallen dan kan je deze niet meer opwaarderen en is het gedaan. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Wil je zeker weten of het nummer nog bestaat, bel dan de klantenservice van Vodafone of start een chat. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en melden of deze nog actief is en of je misschien een ander Sim prepaid kaartje moet kopen.

Een nieuw prepaid kaartje kan je ook (gratis) aanvragen, zie hier: https://sim.vodafone.nl/prepaid

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat de klantenservice heeft laten weten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt dit zelf ook testen door gebruik te maken van het netwerk of My Vodafone te checken. Hier staat de datum in.
Scheelt weer een belletje richting de klantenservice Energieboy inseparable :wink:
inseparable
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nee geen antwoord op mijn vraag na lang gesprek nummer is niet bekent bij hun lol
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
inseparable wrote:
nee geen antwoord op mijn vraag na lang gesprek nummer is niet bekent bij hun lol

Zit je dan wel bij Vodafone?
Heb je dus kans dat het nummer niet meer te gebruiken is 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zit je niet bij HollandsNieuwe of een andere provider inseparable?
John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Als je nog wel gebeld kan worden en smsjes kan ontvangen dan is je nummer dus nog niet afgesloten.

Bij de meeste prepaid providers is de 1e stap als je lang niet hebt opgewaardeerd, dat je alleen nog inkomende berichtjes en belletjes kan ontvangen, dus als je nu nog steeds smsjes en belletjes kan ontvangen, en je waardeert snel op is je nummer gewoon weer volledig actief.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Maar opwaarderen lukt niet John500, geeft inseparable aan.
Daarnaast heeft hij contact gehad met mijn collega's en zij kunnen zijn nummer niet vinden.
Maar het klopt wat je zegt. Je nummer kan bevroren worden voor een bepaalde periode.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
inseparable Mocht je willen dat ik met je meekijk, stuur mij dan even een privébericht met:

  • mobiele nummer
  • datum laats opgewaardeerd en met welk bedrag
  • voor en achternaam
inseparable
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb al een ander nummer genomen ik kon dus alleen gebeld worden via whatap en berichtjes ontvangen nummer is weg bestaat niet meer allemaal bedank voor de reactie
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic