Hi
Willemmeester Wat de Vodafone medewerker zegt kan zeker kloppen. Als je een lange tijd je nummer niet gebruikt en/of op hebt gewaardeerd dan verloopt het nummer. Daar krijgen mensen, als het goed is, wel een smsje over. Normaal gezien, als het nummer nog niet was verlopen, dan kon je het omzetten op een nieuw SIMkaart. Maar nu is dus een nieuwe SIMkaart alleen de oplossing. Jammer natuurlijk en een goede les voor een volgende keer
🙂Bedankt voor het melden en natuurlijk veel plezier met een nieuwe SIMkaart.
(zet anders even in je agenda om je eraan te helpen herinneren dat je hem moet gebruiken en/of opwaarderen, tegen het einde van die 6 maanden, dan zit je altijd goed en gaat het nooit mis)
Zie voor info: Vanaf
19 maart 2018 blijven je tegoed en nummer onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal
1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Fijn nieuws dus, want je hoeft niet meer 1x per jaar op te waarderen terwijl je misschien nog genoeg tegoed hebt.