martin010203

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is niet mogelijk om twee My Vodafone of Mijn Ziggo accounts samen te voegen

Ik kan mijn ziggo en vodafone niet aan elkaar koppelen

krijg iedere keer het volgende bericht: Het is niet mogelijk om twee My Vodafone of Mijn Ziggo accounts samen te voegen. 

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @martin010203, welkom hier!

Laten we eens kijken waardoor je deze foutmelding krijgt. Als ik je gegevens controleer dan zie ik dat er met jouw gmail e-mailadres een account is geregistreerd voor My Vodafone. Deze is gekoppeld aan een zakelijk abonnement van Ziggo (klantnummer 13****91). In dit geval is er dus al een koppeling met Mijn Ziggo. Kan ik hieruit afleiden dat het toch is gelukt of wil je een ander abonnement koppelen?

martin010203
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik inlog krijg ik niet veel meer te zien dan ditScherm­afbeelding 2024-05-28 om 08.11.32.png

 

Ik krijg met inloggen alleen dit scherm?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

@martin010203 Ik zie nu bij je e-mailadres inderdaad ook alleen een Mijn Ziggo account geregistreerd. Excuses. Welk abonnement wil je precies toevoegen? Het mobiele nummer in je profiel (eindigend op 122) valt niet onder Vodafone maar onder Hollandsnieuwe. Hier kan dus geen My Vodafone account voor worden aangemaakt. Kun je in je Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie' aangeven welk Vodafone abonnement je wil toevoegen?

martin010203
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oh ik heb een ander nummer (zoon) welke ik gisteren over gezet heb naar vodafone maar ivm nummerbehoud zal dat pas 20-07-2024 zijn. Ik dacht dat je dan al wel als klant gebruik kon maken van mijn vodafone? zodat ik eventueel nog een nummer kan koppelen aan red together

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

@martin010203 Zodra het nummer van jouw zoon actief is bij Vodafone, dan kun je daar een My Vodafone account voor registeren. Het abonnement moet namelijk eerst actief zijn voordat je inzage hebt in het abonnement en vervolgens eventuele wijzigingen kan aanbrengen.

martin010203
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

maar ik heb al een Vodafone account gekoppeld zeg je. 
ik heb nooit een Vodafone nummer gehad dus hoe kan dat dan?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

@martin010203 Daarom zei ik in een vorig bericht bij een tweede check van je gegevens: Ik zie nu bij je e-mailadres inderdaad ook alleen een Mijn Ziggo account geregistreerd. Excuses.

martin010203
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat bericht heb ik gelezen maar het systeem zegt dat ik geen 2 vodafone of ziggo accounts kan samenvoegen......

Of moet ik gewoon maar even wachten totdat het nummer actief is?

Hoe kan ik dan een tweede nummer aan dit abonnement koppelen (die ook pas in juli vrij komt) 

ik wil namelijk gebruik maken van de extra mb's en ook minder kosten als ze gekoppeld zijn?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

@martin010203 Als het nummer van jouw zoon actief is bij Vodafone dan kan gebruik maken van My Vodafone. Het gemakkelijkste is dan om vanuit Mijn Ziggo het account uit te breiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Het abonnement van Vodafone wordt dan direct toegevoegd aan het al bestaande account. De optie samenvoegen gebruik je alleen als er al 2 afzonderlijke accounts zijn. Dat is hier niet het geval, waardoor je dan kiest voor uitbreiden.

 

Je zou nog even kunnen bellen met de afdeling Status Order via 0800 0560 om te informeren of zij de huidige bestelling kunnen wijzigen en aanvullen met Red Together Extra. Via de Community is dit niet mogelijk. Mocht dit niet mogelijk zijn via de afdeling Status Order, dan is het toevoegen van een Red Together Extra abonnement aan deze aansluiting alleen mogelijk na ingang van het abonnement.

martin010203
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super bedankt voor al deze fijne en goede informatie!  ik ga er mee aan de slag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic