Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Het Forum in een nieuw jasje: wat is er allemaal veranderd?

Hallo allemaal,

Ik ga er vanuit dat jullie het al gezien hebben: het Forum heeft een nieuw jasje gekregen! Naast dit nieuwe jasje zijn er ook inhoudelijk wat dingen veranderd. Dit wil ik graag met jullie delenJ.

Hot topic board
Helemaal bovenaan de homepage van het Forum vind je nu een hot topic board. Hierin vind je artikelen over verschillende onderwerpen. Deze artikelen bevatten de gebundelde inhoud van discussietopics die we al op andere plekken op het Forum hebben. Je kunt niet reageren op deze artikelen, dit is juist een samenvatting van alle noodzakelijke informatie. Daarnaast vind je onderaan het artikel de link naar het topic waar je wél verder kunt discussiëren en een lijst van gebruikers/moderators/medewerkers die aan het artikel hebben bijgedragen.

Mobiel vs. Vast
Naast mobiele diensten bieden we al een tijdje ook vaste diensten aan. We hebben gemerkt dat er op het Forum ook steeds meer behoefte is om vragen te stellen en informatie te delen over onze vaste diensten. Daarom hebben we het onderscheid gemaakt tussen Mobiel en Vast. Je kunt dit zien aan het begin van de titel van het bord: Mobiel - .. of Vast - …
Vodafone Thuis was voorheen een subboard onder de categorie ‘Vodafone Diensten’. Nu is Vast – Vodafone Thuis een aparte categorie, opgedeeld in subcategorie: Internet, Televisie en Telefonie. Hier kunnen onze Vodafone Thuis gebruikers specifieker hun informatie en vragen delen in de juiste categorie waarin hun vraag/probleem/opmerking valt.

Nieuw rankingsysteem
Ook hebben we onze rankingstructuur herzien. We wilden graag een uitdagender systeem en een duidelijkere hiërarchie. Informatie over het rankingsysteem vind je in dit topic.

Meldingen
Vanaf nu krijgen users die het Forum via hun computer benaderen real time notificaties op het moment dat ze bijvoorbeeld getagd worden of in rang stijgen. Onder het kopje ‘meldingen’ in Mijn Forum zie je gemiste notificaties terug. Ook zie je onder in je beeld een pop-up als er iets veranderd.

Feedback ideeënbus
Onderaan de pagina op het bord ‘Het Vodafone Forum’ vind je een interactieve categorie terug waar je ideeën kunt indienen over het Forum. Heb je dus feedback en wil je dit delen? Plaats het dan daar.

Ik ben blij met alle veranderingen die we hebben gemaakt, ik hoop jullie ook:D! Laten jullie me weten wat jullie er van vinden?
5 Reacties 5
cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel veel maar direct een vraag posten is er niet bij of een nieuw topic aanmaken.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@cashforce,

Zowel een vraag posten in een bestaand topic of een nieuw topic aanmaken, kan gewoon. Voor een nieuw topic kun je het bijpassende board kiezen en dan bovenin op de button nieuw bericht klikken. Wil je reageren in een bestaand topic dan kun je de button beantwoorden gebruiken.
Zeegras

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Prachtig forum, mooi gedaan allemaal! ????
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dank je wel Zeegras
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic