fverhoog

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Herinneringsbericht voicemail uitzetten

Ik luister niet vaak mijn voicemail af, zeker niet van bekende bellers, omdat ik ze meestal direct terugbel. Om die reden krijg ik bijna dagelijks een herinneringsbericht van Vodafone: "u heeft x onbeluisterde berichten, bel voicemail om ze af te luisteren". Is er een mogelijkheid deze volledig onzinnige en vervelende berichten uit te zetten? Ik weet best dat ik onbeluisterde berichten heb, dat hoeft Vodafone me niet dagelijks te vertellen.

Alvast bedankt.
46 Reacties 46
fverhoog
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


Ik heb alle opties die je hebt gegeven uitgeprobeerd, maar helaas geen succes. Bij het wijzigen van het voicemailnummer van ...1233 naar ...0000 krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden. De knop werkt dan ook nog steeds.

De beste optie is nu dus weer met support te bellen? Je geeft aan dat jullie wél kunnen zien of er dergelijke berichten worden verstuurd. Maar de laatste keer dat ik met support belde gaf men aan dat Vodafone dergelijke berichten helemaal nooit verstuurt. Ik ben toen zelfs doorverwezen naar Apple, wat mij al onlogisch leek omdat iemand die berichten moet versturen, de iPhone haalt ze niet zelf op.
Anonymous
Niet van toepassing
De gewone voicemail berichten zijn in te zien

Echter deze ben ik zelf nog niet tegen gekomen.
gekvanvoicemail

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
De helpers hier behandelen de vraag als een incident, maar ik vind het eigenlijk niet erg klantvriendelijk dat F verhoog zoveel dingen moet proberen. Wat hij vraagt zou een gewone default setting moeten zijn. Niemand luistert tegenwoordig meer voicemails af, iedereen belt gewoon terug, dat is veel sneller. Dat je dan nog steeds automatisch reminders krijgt voor onbeluisterde voicemails is overbodige stressmakerij. .
gekvanvoicemail

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik wil even opmerken dat het voor mensen met een telefoon van de werkgever onmogelijk is om hun profiel in Mijn Vodafone aan te passen. We hebben het abo zelf niet afgesloten. Dan moeten we langs onze helpdesk en dat is typisch het soort klusje dat er jaren niet van komt. Ondertussen ergeren we ons suf aan die voicemail meldingen. Bied toch gewoon de mogelijkheid aan een welkomstboodschap in te spreken zonder voicemail mogelijkheid!
fverhoog
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
heeft aangeboden zelf naar mijn probleem te kijken en vooralsnog lijkt het te werken. Er blijkt inderdaad wel een setting te zijn waarmee je de herinneringsberichten kunt uitzetten, alleen is die niet erg bekend bij de jongens en meisjes van de helpdesk.

Sindsdien heb ik dus geen berichten meer gezien, maar het is ook rustig op het voicemailfront, dus ik hou het in de gaten.

Lvdhoorn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg deze flashberichten ook. En het is heel irritant. Is hier al een oplossing voor, want ik kom er ook niet uit. Ik word ook de hele tijd teruggebeld door mijn voicemail en dat is nogal storend.
fverhoog
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij is het sinds mijn laatste post hierboven opgelost. Je zal dus de helpdesk daarop moeten wijzen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic