Emigrant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Herhaald verzoek om deblokkeercode Nokia 2630

Beste Vodafone,

Ongeveer een week geleden heb ik hier op het forum een verzoek gepost, maar deze lijkt nu te zijn verdwenen (of misschien door iemand verwijderd???). Daarom vraag ik het nu nogmaals.

Enkele jaren geleden heb ik een prepaid Nokia 2630 aangeschaft bij Vodafone. Ik ben nu verhuisd naar het buitenland en er is hier helaas geen Vodafone netwerk. Ik wil echter wel weer mijn Nokia 2630 gebruiken.

Graag vraag ik daarom om de deblokkeercode. Het IMEI-nummer van mijn toestel is als volgt:
*moderator edit: IMEI-nummer verwijderd. Emigrant ajb geen privégegevens vermelden.*

Indien mijn vraag niet rechtstreeks kan worden beantwoord, zou ik graag willen weten waar ik bij Vodafone met mijn vraag terecht kan.

Bij voorbaat dank.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Emigrant,

Het is totaal niet de bedoeling je IMEI nummer op het internet te plaatsen! Dit kan gevolgen voor je toestel hebben als iemand deze misbruikt verwijder deze s.v.p uit je bericht.

We kunnen je niet helpen via het forum met je vraag omdat hiervoor interne informatie voor nodig is die het forum niet beschikt. Je kunt contact opnemen met de klantenservice via verschillende kanalen ook vanuit het buitenland. Mocht je het online willen invullen kun je het online formulier invullen voor je unlockcode.

(Als het mogelijk is kun jij het IMEI nummer verwijderen Marc- )? *moderator edit: done, thanks voor oplettendheid! SamsungExpert*
Anonymous
Niet van toepassing
Mocht het online niet lukken kun je altijd hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Zij maken dan een case voor je aan betreft de unlockcode.


Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Emigrant , ik zie dat je eerder een topic hebt gemaakt. Deze is inmiddels al gearchiveerd. Ook dit topic zal uiteindelijk worden gearchiveerd. Het forum is niet bedoeld voor individuele vragen. Het topic is bij deze gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic