Zilvervisje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help! ALLES OP REIS AAN doet het toch niet

Heb gisterochtend ALLES OP REIS AAN naar 4000 gesms't. Kreeg bericht terug dat ik was aangemeld, maar hier in Zwitserland blijkt internet toch niet te werken. Durf ook niet te bellen ivm mogelijke hoge kosten.

Wat moet ik doen?

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je prepaid of abonnement. Bij prepaid dien je dit iedere dag namelijk te doen. Bij een abonnement wordt de alles in 1 op reis automatisch verlengt om 00:00 uur Nederlandse tijd.
Als het internet niet werkt raad ik je aan om je internet settings eens te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Let er op dat je mobiele gegevens aan staan en dataroaming aan staat.
Als je een zakelijk abonnement hebt kun je de office.vodafone.nl eens proberen ipv de live.vodafone.com
Werkt het dan nog niet dan dien je handmatig een ander netwerk te selecteren bij netwerkoperators. Krijg je een foutmelding dan dien je dit 5 x te doen omdat er dan een voorkeur netwerk in staat. Niet alle netwerken in het buitenland zijn bedoelt om te internetten. Bij netwerkmodus kun je 3g en 4g inschakelen.
Daarna als het nog niet werkt dien je contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart zich heeft aangemeld en of er eventueel een blokkade aan staat.
Tevens kun je in me Vodafone ook zien of de alles in 1 op reis aan staat en hoeveel je al verbruikt hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic