yvogor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel slecht bereik provincie zeeland postcode 4353

Al een lange tijd ervaar ik (en vrienden die ook vodafone hebben) heel slecht bereik. Eersy alleen binnen (en daar doet vodafone niks aan) maar nu ook geen bereik meer in de tuin en andere plaatsen in het dorp (4353). Andere plekken in Zeeland geven ook problemen. Ik heb vaker geen bereik dan wel bereik. Hoe kan dit, wat kan ik hier eventueel nog aan doen (tel uit 2 min met batterij los ed al geprobeerd). Graag eerlijke informatiw vanuit vodafone over het mobiele bereik in zeeland. Het gaat vnl om bellen, internet in zeeland is überhaupt een achtergebleven gebied. Graag hoor ik van u.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb op deze postcode gekeken en daar is de gemeten dekking helaas niet optimaal. Ik raad je aan om contact hierover op te nemen met de klantenservice en een dekkingsklacht in te dienen. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @yvogor ,

Als eerste welkom op het Vodafone Forum. Wat je ook even zou kunnen doen is op de storing lijst kijken of je regio hierbij ook matcht, http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen sommige storingen kunnen later in de lijst staan. Of bij Fast Forward, http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward
Je kunt ook de klantenservice van Vodafone dit laten weten zodat zij kunnen kijken of er inderdaad problemen zijn met het netwerk.

Staan al je instellingen goed van je netwerk instellingen? Je kunt ook eens kijken bij de handleidingen pagina van Vodafone website kijken bij het goede toestel van je en om te kijken of je daar de APN instellingen kan vinden.

http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb op deze postcode gekeken en daar is de gemeten dekking helaas niet optimaal. Ik raad je aan om contact hierover op te nemen met de klantenservice en een dekkingsklacht in te dienen. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice
yvogor
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Arina ik ga contact leggen met vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic