Enige tijd geleden heb ik voor mijn zoon een abonnement (Red Together) afgesloten. Op het moment dat ik zijn whatsapp installeerde, werden we meteen bestookt met videochats en fotos van naakte mannen. Vreselijk shocking. Het meest beroerde was nog dat dat kind midden in de nacht werd gebeld door vreemde kerels waarbij zij naakt waren. De details zal ik besparen.
Mijn vrouw heeft gebeld met vodafone. Zij konden niks betekenen want het abonnement stond op mijn naam. Ze heeft samen met de vodafone medewerker een nieuwe simkaart besteld via de site. Deze kwam nooit aan. Opnieuw heeft ze gebeld, omdat het oude nummer van mijn zoon al was geblokkeerd. Daarop heb ik een nieuwe simkaart besteld.
Weer geen nieuwe simkaart ontvangen, wel een bestelstatus waar niks op te zien was.
Mijn vrouw belde zojuist weer naar Vodafone met de vraag waar de simkaart nu bleef. Mijn zoon kan al vanaf zijn abonnement geen gebruik maken van zijn telefoon, whatsapp was te link en zijn nummer is inmiddels geblokkeerd. De rekeningen lopen natuurlijk gewoon lekker door.
Vodafone kan niet nakijken of de simkaart wel of niet is verstuurd, want ik moet zelf aan de lijn komen. Ik heb echter geen tijd om voor de 4e of 5e keer te bellen, er moet ook gewoon gewerkt worden. Waarom moet ik of mijn vrouw steeds bellen omdat Vodafone haar werk niet goed doet?
Ik wil dat t wordt opgelost, ik wil die simkaart ontvangen en verwacht restitutie van al die maanden dat die rekening doorloopt en de telefoon onbruikbaar is.