Gebruiker8166

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel graag bevestiging ontvangen

Eerst even melden dat ik het bizar vind dat Vodafone niet meer per mail te bereiken is, maar enkel en alleen via een 0900 nummer. Hoe is zoiets mogelijk.

Ten tweede, ik ben er niet zeker van dat dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen. In de introvideo hoor ik dat ik hier op het forum vragen kan stellen, maar een juiste rubriek heb ik niet kunnen vinden, daarom maar even hier.

Vraag aan vodafone:
Kunnen jullie mij per mail of per post een bevestiging toesturen inzake uitstel van betaling? Ik heb na de tel. afspraak alsnog een aanmaning ontvangen en ook wanneer ik inlog verschijnt er nog een betalingsmelding. Daarom ontvang ik heel graag alsnog even een bevestiging van de gemaakte afspraak van afgelopen week.

Graag uw reactie. Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Gebruiker8166
Dank je wel voor het sturen van je bericht.
Het klopt dat we niet meer per mail te bereiken zijn. Er zijn een aantal manieren om in contact te komen met Vodafone.

Je vroeg je al af of het Forum het juiste kanaal is. Dit is niet het geval :@
Op het forum helpen klanten elkaar. Je zult begrijpen dat andere klanten je niet met je verzoek kunnen helpen.
De Vodafone mensen kunnen je ook niet via het Forum verder helpen. We hebben gegevens van je nodig,die je hier niet kwijt wil / kunt.

Mijn advies: In dit geval is een beller sneller! Succes

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Gebruiker8166
Dank je wel voor het sturen van je bericht.
Het klopt dat we niet meer per mail te bereiken zijn. Er zijn een aantal manieren om in contact te komen met Vodafone.

Je vroeg je al af of het Forum het juiste kanaal is. Dit is niet het geval :@
Op het forum helpen klanten elkaar. Je zult begrijpen dat andere klanten je niet met je verzoek kunnen helpen.
De Vodafone mensen kunnen je ook niet via het Forum verder helpen. We hebben gegevens van je nodig,die je hier niet kwijt wil / kunt.

Mijn advies: In dit geval is een beller sneller! Succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic