Hoi
Erwin Vork Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik begrijp volkomen dat je zoiets hebt van, dit moet mij weer overkomen en waarom niet gewoon direct een nieuwe sturen. Bij veel bedrijven, zeker als het om veel geld gaat, zal men eerst willen bekijken waarom het toestel nog niet is aangekomen en waarom deze überhaupt nog een track and trace heeft toegezonden. Zeer begrijpelijk, waarschijnlijk zou je dit zelf ook doen als je een bedrijf had. Voor jou natuurlijk behoorlijk vervelend, dat snap ik best!
Oproepen of meer mensen hier ervaring mee hebben is eigenlijk niet nodig, het gaat nu om jou zelf en dat moet opgelost worden. Uiteraard vervelend dat je daar nog 10 dagen voor moet wachten maar zelf weer ik uit ervaring dat het soms korter kan duren, ze houden een aantal dagen aan omdat ze niet iemand teleur willen stellen als het echt 10 dagen duurt.
Kan alleen maar zeggen: geef ze nog even de tijd. Niet leuk, zekers! Daar ben ik het met je eens.
Mocht je het nog eens helemaal willen uitzoeken met iemand van Vodafone dan zou ik een prive berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook of via hier een
chat starten. Kijk even wat je hier mee kan doen met de medewerker, wie weet is er nog een andere oplossing?
Nogmaals, ik begrijp je volkomen en het is vervelend maar geloof me, Vodafone zet er alles op om dit op te lossen.