innovatiepromot

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Handsfree Bellen

Het lukt mij niet handsfree te bellen met nokia e71 in mijn auto. Als ik blue tooth aanzet, wordt het signaal soms herkend in mijn auto (citroen picasso). Vandaag echter geen enkele keer. Enig idee wat ik zou kunnen doen?
8 Reacties 8
DiNozzo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je de Nokia E71 wel ooit werkend gehad met de auto!? Heb je de twee al 'gepaired'? - Zolang dit proces niet voltooid is, kun je het niet gebruiken. Kijk hiervoor in de handleiding van de carkit (of auto, indien deze ingebouwd is).
innovatiepromot
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je de Nokia E71 wel ooit werkend gehad met de auto!? Heb je de twee al 'gepaired'? - Zolang dit proces niet voltooid is, kun je het niet gebruiken. Kijk hiervoor in de handleiding van de carkit (of auto, indien deze ingebouwd is).


gisteren werkte de nokia wel af en toe. Vandaag geen enkele keer, terwijl de blue tooth was ingeschakeld
Gebruiker6639

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gisteren werkte de nokia wel af en toe. Vandaag geen enkele keer, terwijl de blue tooth was ingeschakeld


Heb je op de E71 aangevinkt dat je toestel automatisch verbinding mag maken? Staat je carkit in je bluetooth lijst met een slotje?
yellowman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je op de E71 aangevinkt dat je toestel automatisch verbinding mag maken? Staat je carkit in je bluetooth lijst met een slotje?


een firmware update van je bluetooth carkit of van je e71 wil ook nog wel es werken....
innovatiepromot
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

een firmware update van je bluetooth carkit of van je e71 wil ook nog wel es werken....


Mijn carkit staat in elk geval niet op slot. Hoe werkt een firmware update?
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat voor een is het?
Robbert

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toestel even laten updaten kan helpen.
innovatiepromot
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel even laten updaten kan helpen.

Bedankt voor alle tips! Mijn dealer heeft inmiddels een update verzorgd van de software van mijn carkit. Enkele dagen functioneerde mijn mobiele telefoon handsfree en sinds dien weer zeer instabiel. Vaak ben ik goed verbonden als ik de auto start en na verloop van tijd verbreekt de verbinding en piept hij om weer connect te worden. Als ik dat doe, dan verbreekt de verbinding na enkele minuten andermaal.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic