adilson

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HULbij het vinden van een oplossing/MEDISCHE NOODZAAK

Beste mensen,
 
Ik ben overgestapt van Hi naar Vodafone en bij het belcompany begrepen dat ik onbeperkt internet en bellen heb.
Medio juni werd ik verrast dat ik een te hoge internet verbruik heb, ik heb op 18 juni 13 contact opgenomen met klantenservice van Vodafone om te begrijpen wat er hand was.
 
Toen is mij verteld dat ik geen onbeperkt internet heb, maar wel onbeperkt sms. Ik moest een vorschoot betalen om te voorkomen dat mijn toestel zou geblokkerd worden. Men zou mij binnen 2 werkdagen een factuur opsturen om het bedrag te kunnen betalen
 
Op 18 juni werd een bedrag van 258 euro van mijn rekening afgeschreven. Dus, ik denk het bedrag is ook al afgeschreven en tot gisteren nooit een factuur gezien.
 
Op 25 juni rond 11 uur wordt mijn mobiel geblokkeerd. Ik kon niet bellen of gebeld worden. Ik vond vreemd en toen mijn vrouw thuis was aangekomen, heb ik vanuit haar mobiel gebeld met de klantenservice en begrepen dat het voorschoot niet is betaald, waardoor de toestel is geblokkerd. ik had tot dat moment geen brief met een factuur ontvangen om het voorschot te kunnen betalen. 
 
Het desbtreffende afdeling was al dicht en zij konden niks voor me doen. van kast naar de muur gestuurd...
Om 17:30 loopt naar de brienvenbus en ik kwam de postbode tegen en die had (toevallig) een brief van vodafone bij zich, gedateerd op 24 juni. In die brief stond letterlijk dat ik het bedrag(voorschot van 106 euro moest overmaken tot uiterlijk 25 juni voor 12 uur, anders zou mij verbinding verbroken worden.
 
een brief die op 24 juni wordt gespost, van een telefoongesprek die op 18 juni heeft plaatsgevonden die mij tot 25 juni 12 uur de tijd gaf om een bedrag te overmaken.
 
Nu komt het grap: Ik heb rond 19 uur het bedrag overgemaakt. Maar staat duidelijk, de verbinding van je toestel wordt pas 1 juli hersteld....
 
Wat een grap is vodafone!!!!
 
Ik kan niet bellen met de afdeling om te kijken als zij vandaag de toestel kunnen herstellen, ik heb via hun site geprobeerd de afdeling te mailen.
Maar, om te mailen moet moet je registreren en om te registreren moet een bericht ontvangen met een passwoord en ik kan geen bericht ontvangen, want mijn toestel is geblokeerd.
 
Ik ben een patiente en ik moet 24 uur bereikebaar zijn en kunnen bellen als iets met mijn hand is.
Op dit moment ben ik onberreikbaar en ik hoop hopen dat ik geen klachten krijg tot 1 juli 2013
 
KAN IEMAND MIJN HELPEN. BELLEN MET DE KLANTENSERVICE OM DOOR TE GEVEN DAT EIGENAAR VAN MOBIEL NR 06 51754299 de rekening van juni en het voorschot van juli heeft betaald en heeft op medische nood zijn verbinding nodig.
 
Alvast bedankt
AM C da Silva
 
 
 
 
 
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Adilson, ik begrijp dat dit erg vervelend is maar ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze financiële afdeling via 043-3514525. Wij kunnen dit helaas niet voor je oplossen.
adilson
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet bellen of gebeld worden
Bedankt voor je reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic