Quinn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HUAWEI cashbacks (Prepaid G510)

Ik heb een telefoon gekocht bij Vodafone van het merk Huaewi en type G510. Nu probeer ik via de website van Huawei de casback in orde te maken echter is deze al een week uit de lucht. Kan het ook per post. Ik voel mij momenteel ernstig benadeeld, aangezien ik het toestel bij Vodafone gekocht heb houdt ik Vodafone ook verantwoordelijk voor de afspraken met leveranciers. Wat te doen??
7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Quinn

De site is niet uit de lucht?
http://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/

fduquesnoy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoewel ik weet dat Vodafone geen oplossing kan bieden voor problemen die ik ondervind bij Huawei, wil ik u toch het volgende laten weten:Op 24 maart dit jaar kocht ik bij Vodafone een Huawei telefoon, type G510 met een cashback ad. €20,--. Meteen hierna heb ik op verzoek van Huawei de verlangde informatie ingezonden, ik kreeg hiertoe een bevestiging met de mededeling dat de de cashbak uiterlijk na 10 weken op mijn rekening zou zijn bijgeschreven. Nadat ik medio juni nog niets ontvangen had heb ik de mij toegezegde betaling gerappelleerd, ik ontving hierop op 19 juni de reactie dat wegens het succes van de aktie e.e.a. langer zou duren maar dat betaling zo spoedig mogelijk zou plaatsvinden.Op 22 juli nog steeds niets vernomen, wederom een rappel verzon den waarop ik tot heden geen reactie mocht ontvangen.Ik heb nu besloten mijn ervaringen op Facebook te plaatsen en een review op de site van de consumentenbond te schrijven.Ik weet dat er een probleem is tussen mij en Huawei, mij lijkt echter dat het voor de samenwerking tussen Vodafone en Huawei belangrijk genoeg deze ervaring op het forum te plaatsen


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste fduquesnoy,

Dat is echt heel vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je je verhaal graag wilt delen. Het klopt inderdaad dat wij je hierbij niet kunnen helpen/ondersteunen. Hopelijk wordt er binnenkort toch een oplossing geboden!
ara1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone,

U verkoopt de telefoon toch met de actie bijvermeld op uw website. Dit houdt naar mijn weten toch in u verantwoordelijk bent voor de verkoop en voorwaarden daarvan aan uw klanten en deze voldaan worden. als u dit heeft afgesproken met huawei deze actie aan te bieden behoort u toch huawei aan te spreken wanneer dit niet naageleefd word en dit mag nooit ten koste gaan van de klanten tussentijds, de verkoopvoorwaarden aan hun moeten nageleefd worden inclusief de actie. U biedt deze actie aan op uw site van vodafone, u kunt niet zomaar afstand ervan nemen en tegelijk de actie blijven aanbieden. Tot huawei het oplost bent u verantwoordelijk de klanten wat aan hun is verkocht toe te komen, dus ook de actievoorwaarde.

Letterlijk citaat consuwijzer :

U hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Wat u van een product kunt verwachten hangt af van de volgende dingen:

  • wat de verkoper heeft gezegd
  • wat er in reclame is gezegd
  • het merk
  • de prijs
  • of het product nieuw of tweedehands is
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Een cashback aktie staat niet in dat lijstje en er kleven voorwaarden aan. Lees die eerst maar eens.
Voor de uitvoering van die cashback aktie kun je alleen terecht bij de geen die em voert, niet die de telefoon verkoopt. Huawei dus. Niks Vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Hier heeft gelijk in. De cashback verloopt via Huawei. Zie voor meer informatie https://huaweipromotions.nl/
Vodafone staat hier verder buiten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic