Loen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC sensation scherm gebarste

Hoi!
Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn om mijn scherm te laten repareren?
Hij is op een steen gevallen dus is gebarste..
De telefoon gaat verder wel gewoon aan en doet het ook.
Al gaat de batterij nu wel korter mee en heeft hij moeite met ontvangst. Maar ik weet niet of dat ergens anders aan ligt.
Ik snap dat het niet precies te zeggen is hoeveel het kost. Maar een indicatie zou fijn zijn!
 
Gr
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hoi Loen, welkom op het forum.

Wat een rottige situatie voor je. Ik maak uit je post op dat je dus niet gekozen hebt voor een Garant verzekering toen je het toestel kreeg?
Zonde, dan was je nu voor 45 euro klaar geweest.

Voor zover ik weet moet je voor de reparatie denken aan een bedrag rond de €200, afhankelijk van hoe erg de schade is: Het kan zijn dat enkel de toplaag vervangen moet worden, maar het kan ook zijn dat de complete module (display zelf, de digitizer (het deel dat de aanrakingen registreert) en de toplaag) vervangen moeten worden.

Er kan dus geen zekerheid worden geboden over wat het gaat kosten en het bedrag dat ik noemde moet je echt als een zeer grove schatting zien.

Je kunt wel nog proberen of je inboedelverzekering hier een oplossing voor biedt, snel even met de mensen daarvan contact opnemen.
In dat geval kan je je toestel voor reparatie opsturen. Je krijgt dan een prijsopgave, die je meteen bij je verzekeraar in kunt dienen, terwijl je tegelijkertijd de reparatie uit laat voeren. Tegen de tijd dat je het geld van de verzekering hebt, is je toestel hopelijk ook weer terug in de winkel en je kun je hem afhalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic