Ainslie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC one auto focus camera kapot

Hallo,.

Mijn camera focus van mijn toestel is kapot. Hij is met geen mogelijkheid scherp te krijgen. Na wat research ben ik erachter gekomen dat dit helaas een veelvoorkomend probleem is bij de HTCone. De oplossing, terug sturen voor reparatie.
Ok, prima dacht ik.
Maar het probleem nu is dus dat er een klein barstje in mijn scherm zit ( het grote voorscherm, niet de camera) Deze zit er al maanden, is erg onopvallend en met deze reden heb ik hem dus ook niet laten repareren hierom. Je ziet het echt oas als je hem op een bepaalde manier in het licht houd. Ik wil dit dus niet gemaakt hebben.

Wél heb ik de HTC one aangeschaft met de reden dat het zo een geweldige camera is. Nu deze kapot is baal ik ook erg enorm. Na met de vodafone klantenservice gepraat te hebben en zij mij doorgestuurd hebben naar Dynalogic, het reparateurs bedrijf, kan ik dus wel dit laten maken maar MOET ook mijn scherm gemaakt worden wat honderden euros gaat kosten.
Dit wil ik dus niet.
Kunnen jullie mij helpen? Of is mijn enige optie echt wachten tot juli 2015 tot mijn abonement is afgelopen en ik eindelijk een nieuw toestel met werkende camera kan krijgen? Ik hoop het niet en ben ZEER teleurgesteld mocht dit wel het geval zijn.

Groetjes,

Ainslie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ainslie

Het maakt weinig uit of je bij KPN or T-Mobile kijkt overal is het zo dat als je toestel om en reden wordt gemaakt je (op dit moment) je beeldscherm ook wordt gemaakt. Dit is en standaard procedure bij reparaties, en vaak bij beeldschermen kan het flink oplopen! Altijd balen zo en barst...

Ik kan je al vermelden dat we via het Forum je helaas niet verder kunnen helpen als het en bekend en vaak voorkomend probleem is :(. Het Forum is meer bedoeld voor tricks & tips.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ainslie

Het maakt weinig uit of je bij KPN or T-Mobile kijkt overal is het zo dat als je toestel om en reden wordt gemaakt je (op dit moment) je beeldscherm ook wordt gemaakt. Dit is en standaard procedure bij reparaties, en vaak bij beeldschermen kan het flink oplopen! Altijd balen zo en barst...

Ik kan je al vermelden dat we via het Forum je helaas niet verder kunnen helpen als het en bekend en vaak voorkomend probleem is :(. Het Forum is meer bedoeld voor tricks & tips.
Ainslie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje voor je antwoord:) Ik baal natuurlijk wl heel erg want ik heb t geld niet en zal voorlopig wel doorlopen met een kapotte telefoon.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ainslie ,

Dat begrijp ik, als ik al en kras op me toestel heb raak ik in paniek... Poeh!
Want bij sommige toestellen is zeg maar het moederbord vastgeplakt aan het beeldscherm dat kan de hoge kosten meebrengen.

Dat het en bekend probleem is weet ik niet zelf ben ik niet de persoon op HTC gebied, maar als je het zegt heb je er vast gelijk in!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic