rayman76

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC one X simkaart valt uit

Goedeavond,

Sinds afgelopen maandag valt het mij op dat mijn HTC One X regelmatig de melding geeft dat ik mijn simkaart opnieuw moet ontgrendelen. Dit gebeurd meerdere malen per dag.
Er zit al een sinds het begin een standaard micorsim in het toestel. Deze is ook al meerdere keren gewisseld in een Vodafone winkel omdat ik zo`n toestel bezit wat in het begin veel problemen gaf met de WIFI(het bekende probleem). Toestel is in de beginfase al 3 maal opgestuurd ter reparatie. Ik heb hem nu zo`n 1,5 jaar.

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? Toestel een keer reseten naar fabrieksinstellingen of is er iets meer aan de hand.

Ik begin er nu echt de balen van de krijgen dat er nu weer iets aan de hand is met dit toestel.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

alvast bedankt.

Rayman76


1 Reactie 1
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Heb ik ook gehad. Ik denk dat je je telefoon bij je hebt in de zak van een spijkerbroek, bij mij kwam het omdat die simtray niet helemaal mooi paste. Een nieuwe tray en nieuwe kleur behuizing (had bruin, witte gekocht) en nooit meer problemen gehad, tray alleen is ongeveer $5, met behuizing rond de $20. Achteraf was denk is een nieuwe simtray alleen al voldoende geweest, die nieuwe lag veel dieper in de behuizing.

(het wifiprobleem en het simprobleem zijn eigenlijk symptomen van dezelfde ziekte van de one x, namelijk dat de behuizing hoewel hard polycarbonaat na een tijdje toch begint mee te geven waardoor de wifi antennes verbuigen maar ook speling ontstaat in de simtray, waarvan sommige net iets minder passen dan andere)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic