Rick86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC one X of Samsung Galaxy S3

Beste Forum leden,
 
Ik zit met een kleine luxe dilemma, mijn oude toestel (HTC one X) heeft zwemles gehad en werkt niet meer.
De verzekering heeft uitgekeerd en kan nu weer een los toestel kopen... 
Wat adviseren jullie, de HTC one X of de Samsung Galaxy S3? Ik heb geen zin om langer te wachten op de X+! (Ik ga nu door het leven met een BB Storm 2)
 
Help me met deze keuze! Graag ook een motivatie.. 😄
 
Bedankt alvast Rick
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Rick86,

Interessante vergelijking. Als ik zou moeten kiezen tussen een HTC One X of een Samsung Galaxy S3, zou ik kiezen voor een Apple iPhone 5! 😄

Ik denk dat mijn Android (Hart) collega's Bas en Maurice je in dit geval van goede informatie kunnen voorzien. Ik ben zelf ook benieuwd naar hun expertise in deze vergelijking. Dus kom maar op heren!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Rick en SeR,

Altijd leuk deze vraag maar ook moeilijk om aan te geven welk toestel nu "beter" is dan de ander.
Leg de toestellen nu eens naast elkaar en vergelijk ze eens: Samsung Galaxy S3 http://www.gsmarena.com/samsung_i9300_galaxy_s_iii-4238.php, daanaast de HTC One X: http://www.gsmarena.com/htc_one_x-4320.php en speciaal voor mijn collega de iPhone 5: http://www.gsmarena.com/apple_iphone_5-4910.php.

Hoe je de toestellen ook zult bekijken en vergelijken ik denk dat voor jou belangrijk is wat je verwacht van het te kopen toestel.
Laat ons eens weten voor welk toestel je gaat kiezen maar vooral ook waarom.

Misschien hebben mijn collega's Bas en Serkan nog een leuke toevoeging op je vraag 😄

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Rick, ik zou kiezen voor een Android toestel 😄 omdat deze wat Applicaties betreft veel meer mogelijkheden heeft. De Applicatie,s voor de iPhone komen altijd later op de markt dan de Android versies. Ook ben je dan niet afhankelijk van iTunes bijvoorbeeld.
 
Ben benieuwd naar je bevindingen 🙂 Wel cool dat Vodafone met je meedenkt en je de toestellen naast elkaar legt in de vorm van een linkje zodat je alles mooi kan bekijken !
 
Grtz
JelmerPWN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Tumbling Dice,
 
Mooi stukje waarheid verdraaien doe je daar. 
 
De meeste apps die "viral" gaan verschijnen als eerst op de iphone. Om apps te downloaden ben je niet afhankelijk van itunes 😉
Daarbij wil ik ook nog even vermelden dat er meer apps zijn op Android, omdat apps bij android ongecontroleerd kunnen worden gedownload. Dit betekend dat je zomaar een virus kan downloaden en/of je gegevens gestolen worden. 
 
Kortom kies je voor kwaliteit, koop dan een iPhone
Kies je voor kwaniteit, koop dan een android. 
 
Als ik tussen deze twee zou moeten kiezen zal ik voor de HTC one X gaan, aangezien de kwaliteit van de smartphone zelf beter en robuuster is  dan de Galaxy S3 😉
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ik zou zelf de S3 nemen, touchwizz is veel lichter dan Sense, ook is bij HTC de support snel verdwenen vindt ik. 
Kijk naar de HTC desire HD kan makelijk ICS aan maar krijgt het niet, met 2.3.5 loopt de interface niet meer eens soepel, als je dan de Galaxy S met 2.3.6 verglijkt is deze veel soepeler en fijner.

Het ligt eraan welke eisen je hebt.
 
Ik snap ook niet waarop we het hier over een Iphone hebben, het gaat tussen de one X en S3 niet met apple
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic