ThijsvBeek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC one M8 wifi

Hallo,

Sinds wij thuis zijn overgestapt naar een nieuwe provider kan ik op mijn telefoon via de wifi geen afbeeldingen, video's, websites en apps open. Berichten via whatsapp ontvangen lukt wel(geen foto's en video's). Ik ben de enige die dit probleem heeft met mijn toestel thuis. Wat kan ik hier aan doen?

Met vriendelijke groet,

Thijs van Beek
5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Thijs,

Je moet eerst de gegeven adviezen opvolgen in het standaard-topic over Wi-Fi oplossingen.
Daarin staan heel veel tips en tricks om je Wi-Fi signaal krachtiger te maken. Of om over te schakelen naar een ander Wi-Fi-kanaal.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Internet/WiFi-oplossingen/td-p/183051

Op de website van AVROTROS RadarTV staan acht goede adviezen om je Wi-Fi-signaal te verbeteren.

Weblink: http://www.radartv.nl/mobiel/consumentenhulp/hulp-bij/detail/article/verbeter-je-wifisignaal-met-dez...

Volg alle gegeven adviezen nauwgezet op. En dan heb jij ook weer een stabiele en krachtige Wi-Fi-verbinding op je HTC One M8 smartphone.

Mocht het met alle gegeven tips en tricks nog steeds niet lukken om een krachtig Wi-Fi-signaal op je HTC One M8 smartphone te krijgen. Dan is de interne Wi-Fi antenne in je smartphone waarschijnlijk defect.
En dan zul je je smartphone moeten laten repareren, bij een erkend smartphone reparatie-bedrijf.

Succes!


Netwerker
ThijsvBeek
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Deze oplossingen heb ik allemaal al eens doorgevoerd. Het heeft niks met het kanaal van de wifi of wat dan ook te maken. Mijn telefoon blokeerd alles gewoon op berichten na. Zoals hier boven vermeld is dit probleem alleen op mijn telefoon. Het ligt dus echt aan de instellingen van de telefoon.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens het Wi-Fi netwerk vergeten en opnieuw gekoppeld? Werkt dat niet raad ik je aan om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back-up te maken.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @ThijsvBeek we hebben helaas niets meer van je vernomen. Is het nog gelukt aan de hand van de tip van @Steven-? We horen het graag van je.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic