ceessie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

HTC Windows Phone 7 telefoons

Hoi mensen,
 
Zijn er bij Vodafone geen klanten die een HTC Windows Phone hebben.
Kan namelijk geen vragen,opmerkingen of bevindingen vinden in dit Forum.
Graag zou ik van jullie horen wat jullie ervan vinden of wat jullie bevindingen zijn.
 
3 Reacties 3
marcelh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor er zijn wel klanten die een WP7 hebben.
Ik heb een HTC HD7 en die bevalt mij prima. Alles loopt lekker soepel. 
Nog geen vast lopers gehad. Heb em nu een 4 maanden. Ben er zeer  content mee.
Alleen jammer dat de Nedrelandse market place nog niet open is en dat we moeten wachten tot oktober.
Dan komt de grote up-date dan gaat ie open voor de nederlanders.
 
echt het is een super Phone en OS.
ini

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb sinds gisteren een HTC Radar..
super ding!
systeem werkt goed en is overzichtelijk, touch screen is soms wat te prikkelbaar maar dat is niet zo erg..
klein min puntje; dat je met het windows systeem niet de mob. naar eigensmaak kunt maken (je kunt de achtergrond kleur wijzigen naar wit of zwart en je kunt de tablets een andere kleur geven).. maar dit vind ik niet zo erg.
 
 
alleen heb ik ineens een dikke rekening binnen gekregen?? ik heb geen idee hoe dit gebeuren kon..
gaat waarschijnlijk om internet... terwijl ik op mijn wifi verbinding op internet zit..
gaat om een rekening van tot nu toe (word nog bijgewerkt) van 45,20 euro.. ik heb nu maar de sim er uit gehaald want dan weet ik zeker dat de mob. niet op internet gaat via de sim.. (oja, ik heb de optie netwerk verbinding en de 3G uit gezet.. maar de rekening word steeds groter..)
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey ini,

Vervelende zaak!
je zou wel via e-mail de verbinding kunnen laten blokkeren ( gaat trouwens ook telefonisch ).

Als je die rekening nou niet snapt / begrijpt ect. bel dan met ons. Die wordt dan haar fijn uitgelegd!

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic