HeiWei

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Wildire S touchscreen reageert niet meer

Goedendag,
 
Mijn WFS lag op tafel toen (helaas) een glas limonade over de tefel viel. Het toestel zat in zo'n klaphoesje, maar kon niet voorkomen dat het toestel toch iets vochtig werd. We hebben het toestel snel afgedroogd en de batterij eruit gehaald, maar die was helemaal droog.
 
Daardoor begon mijn WFS afgelopen zondagavond raar te doen qua scherm en vanaf maandag ochtend doet het scherm totaal niets meer.
 
Ik kan wel mijn toestel opstarten, maar verder dan de pincode invoer kom ik niet.
 
Wie eet een oplossing of is het toestel klaar voor reparatie??
 
Bij voorbaat dank voor uw antwoord cq reactie
 
 
4 Reacties 4
mogwai

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oei. Dat klinkt niet goed. Ik denk dat je hem beter kunt laten nakijken in een Vodafone winkel.
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi HeiWei,

Dat is niet fijn dat je toestel niet meer reageert.
Ik raad je aan om naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's kunnen je toestel ter plekke nakijken en je adviseren wat verder te doen.

Neem wel even een geldig legitimatiebewijs mee ter verficatie van je gegevens.


Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hoi HeiWei,
 
nog een kleine aanvulling op de voorgaande tips:
 
De kans is natuurlijk erg groot aanwezig dat er vochtschade geconstateerd gaat worden, een probleem dat op zich niet onder de garantie valt.
 
Mocht je je toestel niet via Vodafone verzekerd hebben, neem dan ook alvast eens even contact met je inboedelverzekeraar op. Steeds meer verzekeraars bieden ook dekking voor dit soort ongelukken. Als dat bij jouw verzekeraar ook het geval is, dan kan je met een gerust hart je toestel ter reparatie aanbieden.
HeiWei
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor alle info.
 
Ik ga zsm naar de Vodafone Winkel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic