CL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Sensation: kan de Wi-Fi niet meer inschakelen.

Besten,
 
Ik heb een HTC Sensation, en sinds vanochtend kan ik geen gebruik meer maken van de Wi-Fi. Als ik mijn mobiel namelijk opstart, en op de Wi-Fi klik, staat er dat hij de Wi-Fi aan het inschakelen is... Maar dat blijft hij de hele tijd doen, zonder dat de Wi-Fi ooit aangaat. Ik kan dit inschakelen ook niet stopzetten. 

Hebben jullie een idee wat ik hier tegen kan doen?
 
Met vriendelijke groet,

CL
6 Reacties 6
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey CL,

Hartelijk welkom op het Vodafone Forum!
Vind jij het ook zo onhandig als je wifi niet werkt? Ik kan niet zonder als ik thuis ben.

Een paar vraagjes:

  • Kon je hier voorheen wel gebruik van maken?
  • Werkt je wifi ook niet op andere locaties? Bijvoorbeeld in de buurt van een Hotspot?
  • Heb je al geprobeerd of het helpt als je je modem een kwartiertje uit zet?
Ik hoor het graag.
CL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi AstridG,
 
Bedankt voor het welkom heten, en voor je reactie!

- Tot hiervoor kon ik wel van mijn wifi gebruikmaken.
- Hij werkt ook niet op andere locaties, altijd als ik op de wifi klik om hem te openen staat er dat hij bezig is om de wifi in te schakelen. Hij staat dus nog niet aan, dus ik kan nog geen beschikbare wifi-netwerken zien. Mijn telefoon blijft dan ook steeds bezig met het inschakelen van de wifi zonder daar ooit mee te stoppen. Ik kan het inschakelen ook niet stoppen.
- Ik heb mijn modem een kwartiertje uitgezet, maar dat had geen effect, waarschijnlijk natuurlijk ook omdat ik het idee heb dat het probleem in mijn telefoon zelf zit; want mijn telefoon kan de wifi dus niet eens inschakelen.
 
Hebben jullie hier een oplossing voor? Is mijn telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen een optie? (Uiteraard na het maken van een back-up...)
 
Alvast bedankt,
 
Groeten,

CL
CL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb intussen mijn telefoon naar de fabrieksinstellingen terug gezet, maar dit heeft niet gewerkt... 😞 Is er nog iets anders wat ik kan proberen?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
CL schreef:
Ik heb intussen mijn telefoon naar de fabrieksinstellingen terug gezet, maar dit heeft niet gewerkt... 😞 Is er nog iets anders wat ik kan proberen?
Hoi CL, ik adviseer je eens met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Laat het toestel eens controleren door mijn collega's. Mocht er een defect zijn aan het toestel dan kunnen we het in overleg met jou ter reparatie aanbieden 🙂 Laat me even wat weten als je in de Vodafone winkel bent geweest.
CL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maurice,

Bedankt voor je reactie. Ik zal binnenkort eens bij een Vodafone-winkel langsgaan. Ik houd je op de hoogte!
 
Groeten,

CL
CarolineTan96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heee , 
 
Ik heb precies het zelfde probleem als CL. 
Ook ik heb al geprobeerd de mobiel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Niks heeft geholpen. Nu na de fabriekstinstellingen terug hebben gezet kom ik niet meer in mijn account voor de playstore. Geeft ook een netwerk probleem aan. 
 
Groetjes,
 
Caroline Tan
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic